Isabel B
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Ruth-Hege Holst, General ManagerScandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. aug. 2020
Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Hotelldirektør
    kr 1 267
8.8 km fra Scandic Stavanger City
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020

Vi bor for øyeblikket på hotellet for andre gang, og er super fornøyd også denne gangen. Rommene er rene og komfortable, med ett moderne design. De ansatte er super hyggelige, tålmodige og tålmodige med alle gjestene. Dette er også mye av grunnen til at vi kom tilbake igjen. Prisene pr natt ligger også svært gunstig mot markedet. Vi føler vi får mye for pengene her.

Anbefaler hotellet varmt til alle!

Hotellet har desinfiserings stasjoner godt tilgjengelig rundt omkring i lobbyen. Det er ellers gode rutiner på plass i forbindelse med Covid-19. Her kan en føle seg trygg.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Elensire
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det.
Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 26. juli 2020

Veldig bra hotel. Hyggelig betjening , rent og flotte rom. Kan anbefales til alle som ønsker å reise til flor og fjære, fargegaten og old Stavanger . Ser ut som det ligger utenfor sentrum men det ligger faktisk ganske sentralt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, vidarbu33
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2020

Vi var litt skeptiske da vi leste vurderingene om hotellet for de siste ukene, men var gledelig overrasket. Kjapp innsjekking,meget hyggelig betjenning (både i resepsjonen, frokostsalen og renholdspersonalet),ikke kø verken ved innsjekking eller i frokostsalen. Frokosten var god og det var mye og nok mat. Det var selvfølgelig corona tiltak, men det var varm og kald mat, og bordene ble ryddet med en gang.
Rommene var bra,rene, og rengjort hver dag.
Så vi kan absolutt anbefale hotellet :-)

Takk, Amanda S

Hei,
Tusen tak for hyggelig tilbakemelding.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels