Destinia.com
Booking.comUSD 168
ScandicHotels.comUSD 168
Anmeldt 16. august 2020

Hyggelig betjening. Det viste seg at rommet ikke var som bestilt, men det blei galant ordna utan problem. Rommet var reint og senga bra. Parkering mot gebyr i kjellargarasje. God og praktisk gjennomføring av korona-frukost.

2  Takk, Trehar
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. august 2020

Det var gode senger, rent pent rom, god størrelse på rommene, hyggelig og behjelpelig betjening,sentralt beliggende, god frokost. Topp sted.Jeg hadde bestilt her igjen om jeg skulle reist tilbake til Stavanger by.

Takk, vivig104

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Stavanger er en trivelig by, og vi ser frem til å øske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Jeg hadde noe blandet opplevelse av dette hotelloppholdet. Sentralt plassert hotell, gode senger, og rommet stort sett ok. Det var også greit at en kunne regulere temperaturen selv. Men, sluket i dusjen var tett, og vi gav beskjed i resepsjonen første dagen. Da jeg skulle sjekke ut tredje dagen møtte jeg en vaktmester som da skulle fikse det. Frokosten var noe enkel, og så hadde de ikkje bacon!! Det burde være en selvfølge at man får bacon til hotellfrokost. Verst av alt, og det som drar mest ned, var parkeringsituasjonen. Vi hadde sjekket i forkant om hotellet hadde parkering, men når vi kom fram viste det seg at hotellet hadde lånt ut mesteparten av parkeringshuset sitt. Bare 6-7 plasser var ledig, og dei var selfølgelig opptatt. Vi blei heller bedt om å reise til eit anna parkeringshus, 10 min unna. Dette er ikkje greitt! Hvis jeg skal tilbake til Stavanger så vil jeg heller vurdere noko anna.

1  Takk, EnToMeg
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Desvrerre er det begrenset med parkeringsmuligeter som sentrumshotell. Det er ikke slik at vi har leid ut parkering til andre. Vi har tilgang til å benytte parkeringsplassene til business senteret i nabobygget til oppgitte tider.
Denne sommeren har flere gjester kommet med egen bil.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fint og rent hotellrom. Eneste minus var at det ikke var garderobeskap der.. Det hadde vært fint mulig å ha det.. Men ellers var rommet og badet bra! Frokosten var også god! Parkeringsplass i kjelleren til 150 kr per dag.

2  Takk, isabelberntsen
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei,
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Hotelldirektør

Anmeldt 4. august 2020

Vi bor for øyeblikket på hotellet for andre gang, og er super fornøyd også denne gangen. Rommene er rene og komfortable, med ett moderne design. De ansatte er super hyggelige, tålmodige og tålmodige med alle gjestene. Dette er også mye av grunnen til at vi kom tilbake igjen. Prisene pr natt ligger også svært gunstig mot markedet. Vi føler vi får mye for pengene her.

Anbefaler hotellet varmt til alle!

Hotellet har desinfiserings stasjoner godt tilgjengelig rundt omkring i lobbyen. Det er ellers gode rutiner på plass i forbindelse med Covid-19. Her kan en føle seg trygg.

Takk, Elensire

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det.
Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.