Trip.com
ScandicHotels.comUSD 410
Anmeldt 24. juli 2021

Flott, sentral beliggenhet. Lett å finne. Stort, deilig rom, med gode senger. Dessverre noe trafikkstøy på rommet vårt. Vi fikk feil informasjon om parkeringsmuligheter med lading av el-bil, og for få ladeplasser. Flott med puljevis avvikling av frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kkolst413405
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Vi ser frem til å ønske dere velkomme tilbake nerste gang dere er i Stavanger.
Direktør

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Slitte gamle rom ,mitt hadde i tillegg en dårlig lukt. Veldig hyggelige ansatte ,det trakk opp .Hotellet har heller ikke den beste beliggenheten i Stavanger sentrum . Jeg vil nok velge et annet hotell neste gang .
Frokosten fikk jeg dessverre ikke prøvd .
Igjen ,takk til de ansatte som lyste opp,og resepsjon /inngangs partiet var fint .

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Cirkeline74
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Godt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Direktør

Anmeldt 13. juli 2021

Mye fint å treffe på Scandic. Vi hadde spesielt gledet oss til "den prisbelønnede frokosten", men ble skuffet da vi ble møtt av både overstekt bacon og pølser, sur gjærbakst, og lite utvalg av bl.a. frukt.. Hadde nok forventet mer enn det som ble servert.
Ellers et veldig fint hotell med hjelpsomme ansatte, fine rom, og flott beliggenhet i gåavstand til det meste.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Relax43343144159
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei,
Først og fremst beklager jeg at deres forventninger til hotellfrokosten ikke innfridde.
Godt å høra et dere ellers hadde en god hotellopplevelse.
Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Gereral Manager

Anmeldt 9. juli 2021

Det var lopper på rommet, antagelig fikk vi et rom det var lov å ha med hund på. Vi fikk bitt over hele kroppen, og kløen var intens. Nettene var de verste vi har har hatt, fylt av søvnløshet og mareritt. Vonde senger og puter med nesten ingen fyll i. Kommer aldri til å benytte Scandic igjen. Anbefaler IKKE.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Marinafje
Ruth-Hege Holst, Daglig leder på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei igjen,
Jeg viser til samtaler og mail rundt oppholdet deres.

Dere fikk nytt rom, det har ikke vært hunder på de rommene som dere har bodd på. Da dere meldte om kløe, fikk vi inn et skadedyselskap som undersøkte rommet, og det er IKKE skadedyr på vårt hotell.
Det medfør ikke riktighet i det dere her presenterer. Vi har en helt annen versjon av oppholdet deres og tilbakemeldingene dere har gitt oss rundt vår håndtering underveis i oppholdet stemmer ikke overens med denne beskrivelsen.
Vi ønsker dere en fortsatt god sommer!
General Manager