FindHotel
ScandicHotels.comUSD 359
Anmeldt 25. juli 2021

Besøkte hotell med 2 voksne og 3 barn (11,8 og 2 år) bestilte to rom. Fine rom. God plass i lobby og god og barnevennlig restaurant. Frokosten var god og variert. Hotellet er sentral plassert med gåavstand til byen og lekeplasser mm.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kaare81
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,
Tusen takk for hyggeliog tilbakemelding.
Vi er glade for at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Flott, sentral beliggenhet. Lett å finne. Stort, deilig rom, med gode senger. Dessverre noe trafikkstøy på rommet vårt. Vi fikk feil informasjon om parkeringsmuligheter med lading av el-bil, og for få ladeplasser. Flott med puljevis avvikling av frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kkolst413405

Takk for tilbakemeldingen.
Vi ser frem til å ønske dere velkomme tilbake nerste gang dere er i Stavanger.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Slitte gamle rom ,mitt hadde i tillegg en dårlig lukt. Veldig hyggelige ansatte ,det trakk opp .Hotellet har heller ikke den beste beliggenheten i Stavanger sentrum . Jeg vil nok velge et annet hotell neste gang .
Frokosten fikk jeg dessverre ikke prøvd .
Igjen ,takk til de ansatte som lyste opp,og resepsjon /inngangs partiet var fint .

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Cirkeline74
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Godt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 13. juli 2021

Mye fint å treffe på Scandic. Vi hadde spesielt gledet oss til "den prisbelønnede frokosten", men ble skuffet da vi ble møtt av både overstekt bacon og pølser, sur gjærbakst, og lite utvalg av bl.a. frukt.. Hadde nok forventet mer enn det som ble servert.
Ellers et veldig fint hotell med hjelpsomme ansatte, fine rom, og flott beliggenhet i gåavstand til det meste.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Relax43343144159
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei,
Først og fremst beklager jeg at deres forventninger til hotellfrokosten ikke innfridde.
Godt å høra et dere ellers hadde en god hotellopplevelse.
Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Gereral Manager