Etrip
ScandicHotels.comUSD 176
2025 av 1 029 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og nytt hotell.
Men dessverre litt som trekker dette oppholdet ned. Temperaturen på rommene ved nattestid er veldig høy. Hjelper ingenting å stille på temperaturen, selvom personalet instruere til det. Ikke rart når det ikke hjelper. Når det står ikke AC men kun ventilasjon på termostaten. De hadde heler ingen vifte.
Frokosten er en eneste lang kø. Her står man som sild i tønne i 15-20 min av de 30 min som er avsatt tid per frokost pulje. De har heller ikke oversikt på hvem som har valgt hvilken pulje. Det blir da en stor korona puffet med valg mellom Alfa, delta osv.
Har vært ute store deler av dagen og kommer tilbake på rommet for en dusj kl 1430. Da er rommet vasket. Men det kommer innen en stuepike. Når jeg står naken på badet. Morsomt...
De fikk vasket rommet på kvelden.

Takk, 597ulrikb
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei,
Først og fremst beklager at oppholdet ikke innfridde dine forventninger.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ruth.-Hege Holst

Anmeldt 25. juli 2021

Besøkte hotell med 2 voksne og 3 barn (11,8 og 2 år) bestilte to rom. Fine rom. God plass i lobby og god og barnevennlig restaurant. Frokosten var god og variert. Hotellet er sentral plassert med gåavstand til byen og lekeplasser mm.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kaare81
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,
Tusen takk for hyggeliog tilbakemelding.
Vi er glade for at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Flott, sentral beliggenhet. Lett å finne. Stort, deilig rom, med gode senger. Dessverre noe trafikkstøy på rommet vårt. Vi fikk feil informasjon om parkeringsmuligheter med lading av el-bil, og for få ladeplasser. Flott med puljevis avvikling av frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kkolst413405

Takk for tilbakemeldingen.
Vi ser frem til å ønske dere velkomme tilbake nerste gang dere er i Stavanger.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Slitte gamle rom ,mitt hadde i tillegg en dårlig lukt. Veldig hyggelige ansatte ,det trakk opp .Hotellet har heller ikke den beste beliggenheten i Stavanger sentrum . Jeg vil nok velge et annet hotell neste gang .
Frokosten fikk jeg dessverre ikke prøvd .
Igjen ,takk til de ansatte som lyste opp,og resepsjon /inngangs partiet var fint .

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Cirkeline74
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Godt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.