Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 146
Priceline
2025 av 1 034 anmeldelser
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Nytt og i utgangspunktet et flott hotell, plassert sentralt ved havna. Vinduet var lukket pga trafikkstøy, og da ble det litt varmt om natten,
Frokostsalen er for liten. Vi sto i kø og satt for trangt. Tilvist bord var opptatt.
Hotellet har parkering i kjelleren, men der er det som regel fullt.
Det finnes bedre alternativer i Stavanger.

Romtips: Sjekk prisen på parkeringsplassene. Noen av dem er ekstremt dyre.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 359gunnarl
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei,
Beklager at frokostsalen oppleves som liten. Grunnet korona-restriksjoner har vi halvert sittekapasiteten i frokostsalen. Det gjør at det desverre på enkelte tidspunkt i frokosten blir litt venting.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Rutrh-Hege Holst

Anmeldt 7. august 2021

Greit hotell med ok standard. Hyggelig personale og middels frokost. Som alle andre sliter de med avvikling av frokost når hotellet er fullbooket. Vi ankom hotellet sent på dagen og fikk ikke parkering i hotellets garasje. Nærmeste langtidsparkeringen ligger et godt stykke fra hotellet og gir ikke mulighet for mer enn 14 timers parkering sammenhengende.Dette er for dårlig!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, energi71
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Akkurat nå ankommer alle våre gjester med egen bil. Det kan derfor bli begrenset med parkering på hotellet, men det finnes flere parkeringshus i Stavanger sentrum.
Vi håper likevel at dere hadde et godt opphold hos oss.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og nytt hotell.
Men dessverre litt som trekker dette oppholdet ned. Temperaturen på rommene ved nattestid er veldig høy. Hjelper ingenting å stille på temperaturen, selvom personalet instruere til det. Ikke rart når det ikke hjelper. Når det står ikke AC men kun ventilasjon på termostaten. De hadde heler ingen vifte.
Frokosten er en eneste lang kø. Her står man som sild i tønne i 15-20 min av de 30 min som er avsatt tid per frokost pulje. De har heller ikke oversikt på hvem som har valgt hvilken pulje. Det blir da en stor korona puffet med valg mellom Alfa, delta osv.
Har vært ute store deler av dagen og kommer tilbake på rommet for en dusj kl 1430. Da er rommet vasket. Men det kommer innen en stuepike. Når jeg står naken på badet. Morsomt...
De fikk vasket rommet på kvelden.

Takk, 597ulrikb
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei,
Først og fremst beklager at oppholdet ikke innfridde dine forventninger.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ruth.-Hege Holst

Anmeldt 25. juli 2021

Besøkte hotell med 2 voksne og 3 barn (11,8 og 2 år) bestilte to rom. Fine rom. God plass i lobby og god og barnevennlig restaurant. Frokosten var god og variert. Hotellet er sentral plassert med gåavstand til byen og lekeplasser mm.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kaare81
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,
Tusen takk for hyggeliog tilbakemelding.
Vi er glade for at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Flott, sentral beliggenhet. Lett å finne. Stort, deilig rom, med gode senger. Dessverre noe trafikkstøy på rommet vårt. Vi fikk feil informasjon om parkeringsmuligheter med lading av el-bil, og for få ladeplasser. Flott med puljevis avvikling av frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kkolst413405

Takk for tilbakemeldingen.
Vi ser frem til å ønske dere velkomme tilbake nerste gang dere er i Stavanger.