ZenHotels.com
ScandicHotels.comUSD 146
1924 av 1 036 anmeldelser
Anmeldt 7. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Anmeldt 29. august 2021

Sentral beligenhet,gåavstand til sentrum.Enkelt å parkere ,heis fra parkeringsgarasje til hotel .Nydelig frokost med stort utvalg av pålegg ,bacon,brød,frukt,pannekaker frokostblandinger ,noe for enhver smak med andre ord.,Barnas favoritt ble fort pannekaker,bacon ,salat og melon.Badet overraskende stort og godt lys,rent og pent på hele hotelet.Et av de hotel vi har besøkt med best smitteverntiltak,.Eneste negative tv på rommet virket ikke,kjedelig når en har med barn som vil se barneprogram på kveldstid.Betjeningen tok en titt på det men kunne ikke finne feilen.

Takk, ellerine
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at dere hadde et godt opphold.
Beklager at TV ikke fungerte som den skulle. Hvilket rom bodde dere på så skal vi selvsagt rette opp i det.

Ruth-Hege Holst

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Nytt og i utgangspunktet et flott hotell, plassert sentralt ved havna. Vinduet var lukket pga trafikkstøy, og da ble det litt varmt om natten,
Frokostsalen er for liten. Vi sto i kø og satt for trangt. Tilvist bord var opptatt.
Hotellet har parkering i kjelleren, men der er det som regel fullt.
Det finnes bedre alternativer i Stavanger.

Romtips: Sjekk prisen på parkeringsplassene. Noen av dem er ekstremt dyre.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 359gunnarl
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei,
Beklager at frokostsalen oppleves som liten. Grunnet korona-restriksjoner har vi halvert sittekapasiteten i frokostsalen. Det gjør at det desverre på enkelte tidspunkt i frokosten blir litt venting.
Rutrh-Hege Holst

Anmeldt 7. august 2021

Greit hotell med ok standard. Hyggelig personale og middels frokost. Som alle andre sliter de med avvikling av frokost når hotellet er fullbooket. Vi ankom hotellet sent på dagen og fikk ikke parkering i hotellets garasje. Nærmeste langtidsparkeringen ligger et godt stykke fra hotellet og gir ikke mulighet for mer enn 14 timers parkering sammenhengende.Dette er for dårlig!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, energi71
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Akkurat nå ankommer alle våre gjester med egen bil. Det kan derfor bli begrenset med parkering på hotellet, men det finnes flere parkeringshus i Stavanger sentrum.
Vi håper likevel at dere hadde et godt opphold hos oss.

Ruth-Hege Holst

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og nytt hotell.
Men dessverre litt som trekker dette oppholdet ned. Temperaturen på rommene ved nattestid er veldig høy. Hjelper ingenting å stille på temperaturen, selvom personalet instruere til det. Ikke rart når det ikke hjelper. Når det står ikke AC men kun ventilasjon på termostaten. De hadde heler ingen vifte.
Frokosten er en eneste lang kø. Her står man som sild i tønne i 15-20 min av de 30 min som er avsatt tid per frokost pulje. De har heller ikke oversikt på hvem som har valgt hvilken pulje. Det blir da en stor korona puffet med valg mellom Alfa, delta osv.
Har vært ute store deler av dagen og kommer tilbake på rommet for en dusj kl 1430. Da er rommet vasket. Men det kommer innen en stuepike. Når jeg står naken på badet. Morsomt...
De fikk vasket rommet på kvelden.

Takk, 597ulrikb
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei,
Først og fremst beklager at oppholdet ikke innfridde dine forventninger.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ruth.-Hege Holst