“Oh my god for en opplevelse ”
Anmeldelse av Dognvill Burger

Dognvill Burger
Vurdert som nr. 6 av 254 Restauranter i Stavanger
Prisklasse: kr 150 - kr 250
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelige mat. Nydelige ansatte. Magisk stemning. Her kan du lett late som at du er i et annet land. Bestill god mat og en fantastisk cocktail og nyt timene.

Takk, 312britts
KristineA506, Kundeansvarlig på Dognvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for besøket og for nydelig feedback i etterkant! Vi setter kjempestor pris på det :-) Så hyggelig å høre at dere hadde det kjekt - ingenting varmer oss mer enn nettopp det.

119123 av 1 348 anmeldelser

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ute for å feire konas bursdag.
Hun Cheddar og bacon og jeg Birdie num num.
Det var NAM NAM begge to. Søtpoteter og løkringer må vi ha til.
Hyggelig og dyktig personale

Takk, palkvam

Tusen takk for besøket og for fin feedback i etterkant, Pål! Vi setter kjempestor pris på det :-) Håper kona var fornøyd med bursdagen! Hjertelig velkommen tilbake begge to.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod burger og fantastisk tilbehør med trivelige ansatte. Kvelden vi var der var det meget travelt men vi klarte likevel å få oss et bord. Spesielt god dirty fries og burgeren er meget godt

1  Takk, bj_rnhelgej

Hjertelig takk for besøket og for nydelige ord i etterkant, Bjørn Helge! Vi setter utrolig stor pris på det :-) Så hyggelig å høre at dere hadde en fin kveld! Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. oktober 2018

God service og deilige burgere. Beste milkshaken. Har bare vært her med ungene, men ser for meg at det også kan være bra for en fredagspils med kolleger. Mye artig både av mat og drikke. Hyggelig og proff betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, laurids
KristineA506, Kundeansvarlig på Dognvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hjertelig takk for både besøk og fine ord, Laurids! Det betyr mye for oss :-) Hvis du er ute etter en fredagspils med kollegaer, vil jeg gjerne tipse deg om at vi har afterwork hver fredag fra kl. 16-19! Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Topp betjening🥇 topp service🥇 topp mat 🥇 Kommer garantert igjen!!! Absolutt verdt et besøk og to og tre og flere!!

Takk, Cecilie H
KristineA506, Kundeansvarlig på Dognvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hjertelig takk for både besøk og kjempefin feedback, Cecilie! Det betyr så mye for oss :-) Velkommen tilbake!

Reisende som så på Dognvill Burger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Dognvill Burger? Del dine erfaringer!