“Nydelig burger”

Døgnvill Burger Stavanger
Vurdert som nr. 7 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 16. januar 2019

Jeg ble møtt av hyggelige ansatte, fikk bestilt burger og drikke raskt. Pluss for at jeg fikk et glass vann med det samme. Burgeren smakte nydelig sammen med drikken som ble anbefalt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Karl A
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding i etterkant, Karl! Vi er glad for å høre at besøket sto til forventningene :-) Hjertelig velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 15. januar 2019

Deilige burgere med mye smak. Litt støyende og trangt lokale, men her går man for maten alene. Hyggelige ansatte.

Takk, 667janen

Tusen takk for både besøk og hyggelig tilbakemelding! Det betyr så mye for oss :-) Glad for å høre at maten står til forventningene! Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Hørt mye bra om denne restauranten kjeden så måtte bare prøve, var ikke noe wow opplevelse men positivt m glutenfritt hamburgerbrød. Veldig god burger m blåmuggost og chili pommes.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, lineh951
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei Line! Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss verdifull feedback i etterkant - det setter vi kjempestor pris på. Det er kjekt å høre at maten falt i smak. Vi sikter imidlertid høyere enn til midt på treet og beklager veldig at vi ikke sto til forventningene - det er vi veldig lei oss for. Har du anledning til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med noen ytterligere detaljer om besøket deres? Innspillene dine er gull verdt for oss. Ønsker deg en kjempefin dag videre og håper at besøket ellers i Stavanger sto til forventningene!

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Gjentatte ganger har vi besøkt døgnvill i Oslo og nå Stavanger. Bra burger, godt tilbehør og kule lokaler. Minus for treg service.

2  Takk, IverOlavErstad
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hjertelig takk for både besøk og feedback, Iver Olav! Det betyr mye for oss :-) Vi tar til oss det du sier! Velkommen så mye tilbake.

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Bra utvalg av burgere, men ha god tid! Servicen er ikke topp pga at de er trege. Men god mat og drikke

Dato for besøk: november 2016
Takk, tonjknop
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei! Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss feedback i etterkant - det er gull verdt for oss og vi setter stor pris på det. Godt å høre at mat og drikke sto til forventningene - og vi tar selvsagt til oss det du har å si om service. Her finnes det ingen unnskyldning for å ikke levere godt nok! Tusen takk for innspill, det kommer innmari godt med. Ønsker deg en fin dag videre :-)

Reisende som så på Døgnvill Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Døgnvill Burger Stavanger? Del dine erfaringer!