“Gode burgere”

Døgnvill Burger Stavanger
Vurdert som nr. 10 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 12. juli 2020

Travelt og mye folk og ventetid på å få bord. Gode burgere og tilbehør, godt utvalg og variasjon. Maten kom raskt og effektivt. Hyggelige og flinke personale og trivelige lokaler.

2  Takk, Knut Erik T
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 dager siden

Hei Knut Erik!

Så trivelig å lese - tusen takk!

Tarje/Døgnvill

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk bord på en ellers travel kveld. Køer på alle utesteder, av Norgesferierende. Ekt, enkelt, smakfullt og godt!

Takk, OdBjB
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Tusen takk for besøk og hyggelig tilbakemelding!

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Totalopplevelsen her ble veldig god. Vi bestilte henholdsvis cheddar og bacon burger med dirty fries og kyllingburger (kyllingbryst) i glutenfri brød (ja, de har faktisk det!) og søtpotetfries. At den ene burgeren måtte tilpasses allergi hensyn var ingen problem. Alt var veldig, veldig godt og dirty fries'en var ikke soggy slik jeg ofte opplever at den er. Plusspoeng! Det største plusspoenget gir vi likevel til servitøren som tok bestilling av oss i døra. Hun var svært imøtekommende og proff!

Takk, Missusfoodie

Så hyggelig å lese. Det du beskriver er akkurat slik vi ønsker at besøket hos oss skal være - tusen takk skal du ha både for besøk og tilbakemelding - håper å se dere tilbake snart!

Anmeldt 1. juli 2020

Stoppet innom her for lunsj, hadde bare god opplevelse av dette. God mat, god stemning og gode servitører. Anbefales.

2  Takk, espens954

Så hyggelig å lese - tusen takk!

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Var litt ventetid når vi kom, men satte oss på venteliste og fikk bord 20 min senere. Gode saftige burgere og digg milkshake!
Dirty fries anbefales også

1  Takk, malinh167

Reisende som så på Døgnvill Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Døgnvill Burger Stavanger? Del dine erfaringer!