“Ikke bra”

Døgnvill Burger Stavanger
Vurdert som nr. 10 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid å få bestilt maten, og enda lengre å få maten. Når burgerne kom frem var de både overstekte og kalde og burgerbrødet var tørt. Veldig dårlig matopplevelse og service generelt.

Takk, Marinafje
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei, dette var ikke noe trivelig å høre og langt fra hvordan vi skal behandle gjestene våre! Har du en mulighet til å sende meg en mail på post@dognvillstavanger.no med dato og tid dere var å besøkte oss så skal vi gjøre det vi kan for å rydde opp og for at slike ting ikke skjer igjen!

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig glad i å gå på døgnvill. De har bra glutenfrie alternativer, og nydelig mat. Eneste jeg savner er en ukesburger som jeg skulle ønske var på den faste menyen! Det var en type med aioli, kan ikke huske helt hva den het. Ellers anbefales søtpotetfries og milkshaken på det varmeste. Det er også fint at en del bord holdes av så det er mulig å droppe innom uten å ha reservert. Kommer tilbake :)

Takk, Teaglutenfree
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Så hyggelig å lese, tusen takk skal du ha! Mvh Tarje

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Maten var veldig bra. Det tok noe tid fra vi bestilte til vi fikk maten. Vi ba også om å få drikke før maten noe vi ikke fikk.

Takk, Torbjorn_Sandnes

Hei Torbjørn og tusen takk for besøk og verdifull tilbakemelding! Mvh Tarje

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Etter å ha vært rundt omkring på flere burgerplasser i Stavangerområdet var vi tilbake her. Kjempegod burger og fries, også veldig god tykk milkshake basert på iskrem. Det blir lenge til jeg spiser burger et annet sted enn her. Anbefales, særlig burger meg bbq

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, MStavanger1
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Tusen tusen takk for så hyggelig tilbakemelding og besøk! Det setter vi utrolig stor pris på :) Velkommen så mye tilbake!

Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Vi elsker de Idsøe-baserte burgerne til Døgnvill, har ofte besøkt dem i Oslo. Dette var første gang i Stavanger. Vi ble ikke skuffet! Rause porsjoner, supersaftige burgere, og vidunderlige milkshakes til avslutning. Eneste problem er at vi blir så stappmette!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 126Lena

Hilsen Kristine i Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Døgnvill Burger Stavanger? Del dine erfaringer!