“Finfint gjensyn med Døgnvill!”

Døgnvill Burger Stavanger
Vurdert som nr. 10 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt Døgnvill i Stavanger flere ganger, men nå var det lenge siden sist. Et herlig gjensyn! Maten var fortsatt veldig god og både store og små var veldig fornøgde med både burgere og pommes. Bra service også! Hadde bestilt bord på forhånd. Barnestol var på plass, barna fekk teiknesaker og alle kosa seg!
Milkshake til dessert kan anbefales!

Takk, linebirk
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Veldig hyggelig å ha dere tilbake hos oss og gøy og høre at både store og små hadde det så bra!
Tusen takk skal dere ha for både besøk og for at du tok deg tid til å dele. Hilse hele gjengen og hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Tarje
Døgnvill

Anmeldt 13. juli 2021

Var der en tirsdag, tok 40 minutter å få en burger, det er for lenge. Burgeren var knallbra, men litt for sterk for min smak til tross for at jeg ba om å få en som uke vag sterk. Ok pris. Anbefales!

Takk, awesome-goggen
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei og tusen takk for besøk og for anmeldelse! Vi beklager den lange ventetiden, slik skal det ikke være og vi tar det opp med alle på jobb.
Håper vi ses igjen snart!

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 11. juli 2021

De ansatte bar veldig preg av at det var mye å gjøre. De løp frem og tilbake og som gjest blir man stresset av det. Drikke ble glemt, og de kom aldri og spurte om vi skulle ha noe mer.
Litt slitsomt å ha bord rett ved kjøkkenet.
Maten var av kjent Døgnvill kvalitet, men atmosfæren er bedre andre steder.

1  Takk, BirgitBr
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei, vi må bare beklage at det var hektisk når dere var hos oss. Det er ikke slik vi vil at gjestene våre skal ha det. Tusen takk for besøk og for at du tok deg tid til å dele en verdifull tilbakemelding.

Mvh Tarje

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid å få bestilt maten, og enda lengre å få maten. Når burgerne kom frem var de både overstekte og kalde og burgerbrødet var tørt. Veldig dårlig matopplevelse og service generelt.

Takk, Marinafje
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei, dette var ikke noe trivelig å høre og langt fra hvordan vi skal behandle gjestene våre! Har du en mulighet til å sende meg en mail på post@dognvillstavanger.no med dato og tid dere var å besøkte oss så skal vi gjøre det vi kan for å rydde opp og for at slike ting ikke skjer igjen!

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig glad i å gå på døgnvill. De har bra glutenfrie alternativer, og nydelig mat. Eneste jeg savner er en ukesburger som jeg skulle ønske var på den faste menyen! Det var en type med aioli, kan ikke huske helt hva den het. Ellers anbefales søtpotetfries og milkshaken på det varmeste. Det er også fint at en del bord holdes av så det er mulig å droppe innom uten å ha reservert. Kommer tilbake :)

Takk, Teaglutenfree
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Så hyggelig å lese, tusen takk skal du ha! Mvh Tarje

Reisende som så på Døgnvill Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Døgnvill Burger Stavanger? Del dine erfaringer!