“Alltid god stemning”

Døgnvill Burger Stavanger
Vurdert som nr. 8 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk, Bar
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt i Stavanger sentrum. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 15. september 2021

Du vet hva du får her på Døgnvill. Det er god stemning og kjekk sted å spise ute med dine venner på. Jeg elsker milkshaken og det er en av grunnene jeg kommer her. Spiser stort sett alltid den samme burgeren.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Madsen00
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei og tusen takk for den veldig hyggelige tilbakemeldingen. Det varmer skikkelig - ha en fortsatt fin dag!

Tarje/Døgnvill

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vi kom til Døgnvill en fin sommerdag og fikk et bord ved vinduet. Servitørene var raskt på plass med menyer og iskaldt vann. Vi prøvde Gla'laks og Royal with cheese. Begge rettene smakte nydelig, og maten var pent anrettet. Porsjonene var rause. Burgerne ble servert med sprø og herlige pommes frites. Kelnerne var oppmerksomme og hyggelige. Her kjente vi oss velkomne og godt ivaretatt. Et virkelig hyggelig restaurantbesøk!

1  Takk, 656synn_vet
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Synnøve og tusen takk for besøket og den veldig hyggelig anmeldelsen!
Håper vi ser dere igjen snart!

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt Døgnvill i Stavanger flere ganger, men nå var det lenge siden sist. Et herlig gjensyn! Maten var fortsatt veldig god og både store og små var veldig fornøgde med både burgere og pommes. Bra service også! Hadde bestilt bord på forhånd. Barnestol var på plass, barna fekk teiknesaker og alle kosa seg!
Milkshake til dessert kan anbefales!

Takk, linebirk
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Veldig hyggelig å ha dere tilbake hos oss og gøy og høre at både store og små hadde det så bra!
Tusen takk skal dere ha for både besøk og for at du tok deg tid til å dele. Hilse hele gjengen og hjertelig velkommen tilbake!

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 13. juli 2021

Var der en tirsdag, tok 40 minutter å få en burger, det er for lenge. Burgeren var knallbra, men litt for sterk for min smak til tross for at jeg ba om å få en som uke vag sterk. Ok pris. Anbefales!

Takk, awesome-goggen
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei og tusen takk for besøk og for anmeldelse! Vi beklager den lange ventetiden, slik skal det ikke være og vi tar det opp med alle på jobb.
Håper vi ses igjen snart!

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 11. juli 2021

De ansatte bar veldig preg av at det var mye å gjøre. De løp frem og tilbake og som gjest blir man stresset av det. Drikke ble glemt, og de kom aldri og spurte om vi skulle ha noe mer.
Litt slitsomt å ha bord rett ved kjøkkenet.
Maten var av kjent Døgnvill kvalitet, men atmosfæren er bedre andre steder.

1  Takk, BirgitBr
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei, vi må bare beklage at det var hektisk når dere var hos oss. Det er ikke slik vi vil at gjestene våre skal ha det. Tusen takk for besøk og for at du tok deg tid til å dele en verdifull tilbakemelding.

Mvh Tarje

Reisende som så på Døgnvill Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Døgnvill Burger Stavanger? Del dine erfaringer!