Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Priceline
eDreamsUSD 110
Travelocity
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Brukte hotellet da min datter skulle opereres og vi har litt reisevei. Helt ok hotellrom og er helt supert med hotell på sykehuset for oss som bor litt unna. Veldig hyggelig betjening i resepsjonen. Greie senger.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, camilla k
StSvithun, Daglig leder på St. Svithun Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Hei Camilla!

Takk for tilbakemelding. Håper alt gikk greit under oppholdet på sykehuset.

Morten / St. Svithun Hotell

Anmeldt 13. januar 2019

Måtte vente i over en halv time på maten, mens den kvinnelige kokken brukte tiden til å rope og skjelle ut andre ansatte i kafeen. Maten var et kaos på tallerkenen - lite presentabel og ingenting å skryte av rent smaksmessig heller. Første og siste gang for min del.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, unni w
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Gir hotell Svithun 1 av 6 pga dårlig holdning hos de som jobber i resepsjonen.Itilegg var rommet støvete,vinduene kan ikke åpnes og de har veldig dårlig aircondition.
Vil ikke anbefale dette hotellet til noen.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, GoPlaces29615659592
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Opphold med barn som er innlagt på SUS.
Dusjen var skitten, vasken på badet var flekkete og hybelkaninen fullt synelig på gulvet. Middagen smaker ikke noe særlig bra, over kokte poteter, oversaltet ris og rett og slett fæl smak på middagsrettene. Nå har vi snart vært her i ei uke og dette er mitt tredje opphold her og jeg hag aldri vært fornøyd. Desverre har man ikke noe annet valg. Frokosten er grei.

Store deler av Betjeningen snakker ikke norsk og «snakker over hodet» på gjestene på et språk vi ikke forstår, noe som kjennes litt ubehagelig ut til tider.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Sandnes87
Anmeldt 8. oktober 2017

Hotellet ligger i tilknytning til Stavanger sykehus og bruker hovedinngangen til sykehuset. Ideelt å bruke dersom en skal til undersøkelse på sykehuset eller besøke noen som ligger der. Rommet var svært enkelt møblert, men rent og ordentlig. Betjeningen var meget hyggelig. Frokosten var god og varte lenge.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Marianne s