“Den dårligste Kina maten vi har spist ”

Moon House Kinesisk Restaurant
Vurdert som nr. 130 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Den dårligste Kina maten vi noen gang har spist, smakløst og rart kjøtt. Vi hadde kylling cashew og kylling i rød karri. Styr unna!

Takk, 570vidarm

Anmeldt 24. november 2019

Bestilte en pepperbiff... det er noe av det dårligste jeg noen gang har spist på en kinarestaurant. Servicen er elendig, du føler det ikke velkommen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, reisesyke
Anmeldt 16. august 2019

Suppen luktet svidd og brent. Kjøttet var seigt. Blekkspruten var bare masse kavring med en syltynn seig strimle blekksprut inni. Lite smak på sausen. Stavanger kan vel bedre enn dette?

Dato for besøk: august 2019
Takk, Feriejobb
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Maten her er bare knall bra. Masse gode smaker, blie betjening. Ikke vits i og spise andre plasser vist du vil ha kinamat.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, snadder
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Dette er første valg av kinesiske restaurant valg i Stavanger, meget god mat til en rimelig pris og god service.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, DanP1023

Reisende som så på Moon House Kinesisk Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Moon House Kinesisk Restaurant? Del dine erfaringer!