“Enormt god indisk mat”

Express Pizza
Vurdert som nr. 149 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 4. februar 2019

Pizzaene står kanskje ikke til terningkast 6, men det gjør de indiske rettene. Jeg har kun bestilt i døren og hentet senere, og som take-away er dette mat av høy kvalitet. Er du skeptisk til curry på grunn av fiskeboller i hvit saus med kurrypulver kan Express kurere og omvende deg. Curry fra Express anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Jarle T

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Har bestilt levering to ganger via Foodora, og nå gang nr to må jeg nok en gang ut på gaten å hente maten. Sjåføren som kommer i bil, gidder ikke å gå ut av bilen, bare ruller ned vinduet. Blir også beskyldt for å ikke ta telefonen når han ringte meg. Så hadde han feil nr. Så tror bare jeg bestiller av noen andre fremover, mye god mat i Stavanger.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, grontre
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kjempegod kylling i masala og spesielt god og sterk lam i madras curry. Tusen takk, vi kommer tilbake.

Takk, Kaia H
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg kan absolutt anbefale denne plassen. Her får du mye ris og curry for pengene!

God service#rimelig mat

Dato for besøk: august 2018
Takk, AzmiA_12
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Rulle kebaben med kylling er god her. Enkel mat som smaker godt. Kommer gjerne igjen her. Helt ok priser og.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, johngG796NS

Reisende som så på Express Pizza, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Express Pizza? Del dine erfaringer!