FindHotel
Prestigia.comUSD 152
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd på det flere 10-talls netter i forbindelse med jobb og er svært fornøyd med hotellet. Veldig gode senger, god frokost og god mat i restauranten. Eneste som gjør det 4 og ikkje 5 stjerner er at roomservice ikkje er bra så anbefaler å gå ned og spise i restauranten. Ventilasjonen på rommene kan også være irriterende støy fra

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 780andersr
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei Anders R,

Vi er så glade for at du velger oss igjen, og igjen - tusen takk for det!
Rom for forbedring er det alltids, og dette tar vi med oss videre.

Gleder oss til å se deg igjen snart.

Karoline
Clarion Hotel Energy

Anmeldt 22. oktober 2018

For å ta det positive først: Hotellet er jo relativt nytt, og dermed ganske lekkert i resepsjonsområdet, restauranten og baren. Vi testet restauranten (lunsj) og syntes maten var veldig bra, men noe dyr. På grunn av flere arrangementer på hotellet denne ettermiddagen var det mye folk, både gjester og ansatte, men alt fungerte fint.

Rommet er ikke stort, men det er stort nok og veldig fint. Litt mørkt, siden det bare er noen smale vinduer, men rent og pent. Sengen var over gjennomsnittet god, men putene var ikke gode. En for stor pute og en for liten.

Badet er godt utnyttet, fint og lyst.

Et lite minus med rommet er at det var overraskende mye støy fra gangen og inn. På et så nytt hotell hadde vi kanskje forventet bedre lydisolasjon på dørene. Samtidig var det god isolasjon fra utsiden, så der var det lite støy.

Så til det som ødela mye av opplevelsen for oss: Frokosten.

Hotellfrokoster er for meg noe jeg gleder meg til, og jeg innrømmer at jeg har skyhøye forventninger. Da vi kom til frokost rundt én time før den stengte, var det tomt eller nesten tomt for flere ting. Nesten ikke brød igjen, ikke smør, tomt for omelett og andre varer. I tillegg så det ikke ut på flere av bordene med mange tallerker og bestikk som folk hadde brukt, uten at det ble ryddet.

Forklaringen var at det var flere gjester (!) enn de hadde bergegnet, og at det derfor var for få på jobb. Sorry, men den forklaringen holder ikke.

Hotellet har en utmerket konferansedel, der både rommene og maten holder et høyt nivå.

Romtips: Høyt oppe og bort fra hovedveien er nok det beste.
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, norwegiantravellerof

Hei Stavanger99,

Så kjekt å lese at du var fornøyd med oss på de fleste områder! Frokosten vår er noe av det våre gjester trekker frem som et av de beste elementene ved oppholdet, men her ser jeg vi ikke har levert slik vi pleier å gjøre.

Håper å få ønske deg velkommen tilbake, og ta da gjerne direkte kontakt med meg på forhånd, så sørger vi for at dere får et ekstra fint rom.

Karoline - karoline.snekkevik@choice.no
Clarion Hotel Enery

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

I forbindelse med ett jubileum valgte vi å overnatte på hotell i vår egen by. Dette er et virkelig flott hotell, rengjøringen var førsteklasses. Sengen var nydelig å sove i. Frokosten hadde enormt å velge i. De ansatte var blide og imøtekommende. Kommer til å benytte oss av dette hotellet når sjansen byr seg igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bentej2014

Hei Bente,

Wow - dette er bare nydelig lesning!
Det gleder meg stort å se at du var fornøyd med alt vi jobber for hver dag for å levere til våre gjester.

Ser virkelig frem til å ønske deg velkommen igjen :)

Karoline
Clarion Hotel Energy

Anmeldt 11. september 2018

Det er nå fjerde gangen jeg bruker Clarion Energy som konferanse-arena. Og det er fjerde gang jeg er positivt overveldet av hotellets dyktighet!
Alt fra booking til service fra personalet er outstanding! Etter jeg har gjort meg til kjenne i resepsjonen så husker samtlige navnet mitt og gjør seg flid med å tiltale med fornavn. De spør alltid om alt går fint og personalet er uten tvil genuint interessert i å gjennomføre absolutt alt med en beundringsverdig innstilling! På dette hotellet har vi blitt ivaretatt på en særs personlig måte i samtlige ledd! Clarion Energy er eksepsjonelle i alt de gjør! Best i klassen! BRAVO

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alexanderw389
Laila N, Daglig leder på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Kjære Alexandre W,

Hjertelig takk for fantastisk tilbakemelding, jeg har allerede delt dette med mine herlige ansatte, A laget Energy som jeg kaller dem. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og ikke minst at du er en så lojal kunde. Vi gleder oss til neste gang vi får ta imot deg, hjertelig velkommen tilbake.

Hilsen Laila

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er flott; det er ganske nytt og har spennende arkitektur. Det har det beste treningsrom jeg har vært i på et hotell. Svært imøtekommende ansatte, og stor og god frokost.
Minus: Etter renholdet lå håndklær og brusflasker fremdeles på gulvet, og kaffekapsler og toalettpapir var ikke etterfylt. Deler av rommet var svært støvete.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 359gunnarl
Laila N, Daglig leder på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Kjære Gunnar L,

takk for at du valgte å bo hos oss og for herlig tilbakemelding om trimrom, frokost og mine ansatte. Vi får normalt svært gode tilbakemeldinger på renhold, men her har vi dessverre et avvik på rutiner på ditt rom. Det vil vi ikke være bekjent av, kontakt meg gjerne på laila.neverdahl@choice.no slik at vi kan se på en kompensasjon.

Igjen tusen takk for tilbakemelding , den er svært viktig slik at vi stadig kan forbedre oss.

Hilsen Laila