Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Orbitz.comUSD 126
Prestigia.comUSD 156
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig og pent og rent hotell, ypperlig servicekjempebra frokost i en flott atmosfære. Kan anbefale dette hotellet ved alle besøk i Stavanger. Vi kom litt tidlig til hotellet, fikk rommet likevel med en gang, bare med et smil! Vi hadde med 2 barn, det ene ble sykt og kastet opp på natten. Topp service fra betjeningen hele veien..ny madrass..nytt sengetøy osv midt på natten, til og med 2 ganger i løpet av natten..kun med et smil fra betjeningen. I tillegg ble det lite søvn pga barnet som ble syk, da fikk vi av Kennet i resepsjonen være lenger på rommet så vi slapp å farte rundt, bil fikset han til oss også, etter en natt med lite søvn var det flott hjelp. Hvor lenge vil dere ha rommet sier han, dere blir så lenge dere har lyst..utrolig hjelpsomt for oss når flyet hjem går 16.30 å kunne få være frem til vi drar med barna på rommet og få hvilt litt og gjort oss i stand. Stor takk til flott betjening og flott service. Akkurat slik man ønsker det. Og vi har vært mye rundt på flotte hoteller, servicen her er virkelig i toppsjiktet

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, n_e_p_s_e_M
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære n_e_p_s_e_M,

Tusen takk for at du deler den supre service-opplevelsen dere hadde!

Våre ansatte er virkelig stjerner, og dette viser at våre gjester blir tatt godt vare på, uansett situasjon. Jeg gleder meg til å dele dette videre med alle involverte slik at de også får denne flotte tilbakemeldingen - det vil de sette stor pris på :)

Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det blir Topp karakter fra meg:-) Flotte og rene, pene rom. Moderne og estetisk. Flott innbydende frokost. Store åpne lokaler. Hyggelig betjening og mottakelse ved ankomst og avreise. Anbefaler absolutt dette hotellet på det sterkeste:-)

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, susannep838
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Kjære susannep838,

Wow, for oss er du også 5 av 5! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding :)

Velkommen tilbake anytime.

Karoline, Clarion Hotel Energy

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel. Fine og gode rom, med god seng og mye puter. Bra bad og ekstra hyggelig med Rituals produkt i dusj og bad. God og velfylt frokost, men kaffe løsningen er ikke bra. En maskin og her ble det lang lang kø for en kopp kaffe. Unødig på et slikt hotel. Rom for forbedring. Hyggelig og meget serviceinnstilt personal i resepsjon og restaurant. Hit kommer jeg gjerne tilbake men håper å slippe å stå i kø for å få kaffe.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, janmh2014
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei janmh2014,

Så herlig å lese at du satt pris på Rituals produktene våre - de gir virkelig den ekstra luksusfølelsen!
Veldig kjekt å lese at du også satt pris på våre flotte ansatte.

Håper vi ser deg snart igjen, og velkommen skal du være.

Karoline, Clarion Hotel Energy

Anmeldt 6. november 2018

Greie rom, som det går fint å jobbe fra. God frokost, og de hadde kapasitet til å unngå kø ved frokostbordet. Savnet dog Aftenposten til morgen kaffen.Litt viktig å kunne gå til kjøpesenter også når en har bodd på hotell noen dager.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, SteinLorentz
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei SteinLorentz,

Tusen takk for at du valgte oss for ditt opphold i Stavanger.
I vår app Nordic Choice Hotels kan du lese Aftenposten og Dagens Næringsliv, så last gjerne den ned så har du den til neste gang ;)

Velkommen tilbake.

Karoline
Clarion Hotel Energy

Anmeldt 5. november 2018

Lekkert og innbydende hotell, både rom, resepsjon, bar og restaurant.Lite minus med ett enormt tv i baren, hvor fotballkamper skapte litt støy som påvirket stemningen blant oss som satt der og ikke var så interessert i det som foregikk på skjermen.
Gode senger, rent og pent overalt på hotellet.
Trekker ned litt på den generelle anmeldelsen at vi måtte vente i 50 minutter på middagen på fredags kveld. Hotellet var fullt, men det bør et kjøkken være forberedt på, og servitørene skal opplyse om at det kan bli ventetid. Vi hadde og ringt på forhånd og bedt om rom i tredje etasje, fikk det bekreftet pr telefon, men det fikk vi ikke ved ankomst da det ikke var ledige rom i tredje etasje.
Rett opp i sånne ting, og så skal jeg gi full score.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kent W

Hei Kent,

Tusen takk for anmeldelse, og kommentarene dine er notert slik at vi neste gang kan oppnå full score fra deg!

Gleder oss til å se deg igjen.

Karoline
Clarion HOtel Energy