Anmeldt 14. juli 2019

Nydelig rom, nydelig utsikt, gode senger, rent og herlig frokost! Vi ligger her ofte pga jobb og familie i Stavanger og trives veldig godt. Kjøpesenter like ved, buss stopp med hyppige avganger til sentrum og flotte turområder i nærheten. Ellers mulighet å leie sykkel - flat vei helt inn til sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Galaxy1973
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei Galazy1973,

Tusen takk for at du deler dine gode opplevelser om oss på Clarion Hotel Energy! Så fantastisk å høre at dere trives så godt hos oss, og vi gleder oss masse til dere kommer tilbake.

God sommer!

Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vi var en familie på to voksne + to barn og fikk tildelt et romslig rom med ditto bad. Moderne uttrykk hele veien, rent over alt og de serverte en suveren frokostbuffet. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Effektiv inn-/utsjekk. Parkeringshus et par hundre meter unna.

Takk, 284jarlej

Tusen takk for fantastisk anmeldelse, 284jarlej!

Herlig å høre at dere trivdes så godt. Håper vi får besøk av dere snart igjen, og velkommen skal dere være.

Fortsatt god sommer.

Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Ble ønsket velkommen som gjest av en veldig hyggelig og serviceinnstilt resepsjonist. Fikk sjekke inn og fikk rom i 3. etg. Rommet var friskt og godt, rent og pent. Var deltaker på en konferanse, hver pause var det et godt utvalg av snacks og drikke. Frokosten og lunsjen var innholdsrik og smakfull, samt servicen var upåklagelig. Her var det godt å være gjest.

Takk, gotogate
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

SÅ kjekt å ha deg som gjest, gotogate! Dette er bevis på at vi oppnår det vi jobber for hver eneste dag.

Håper vi ser deg snart igjen og velkommen skal du være.

Anmeldt 24. mai 2019

Ett meget moderne og trivelig hotell for konferanser. Knallgod frokost og hyggelig betjening. Lenge siden jeg har sett ett slikt godt utvalg på en frokost. Store og moderne rom med alle nødvendige fasiliteter. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Trondav
Karoline S, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2019

Wow, Trondav!

Dette er musikk i våre ører, og jeg er så glad for at du elsket frokosten vår, og ikke minst våre flotte ansatte!

Gleder oss til du kommer tilbake.

Karoline
Clarion Hotel Energy

Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Dette var et flott hotell. God mat, fine rom og knallbra service. Spesielt fra Harstadgjengen:) Det kunne kanskje vært noen flere servitører under festmiddagen til konferansen, men god mat veide opp. Alle ansatte var så hyggelige. Flinke folk!

Takk, CMEJ79

Hei CMEJ79,

Tusen takk for superfin anmeldelse! Det gleder meg å høre at du satt pris på våre flotte ansatte :)

Håper du kommer på besøk igjen snart, og velkommen skal du være.

Karoline
Clarion Hotel Energy