Sorte1
Fredrikstad, Norge
Anmeldelse av Clarion Hotel Energy
2,0 av 5 boblerAnmeldt 12. juli 2020via mobile enheter
Karoline Snekkevik, MarkedsføringClarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. sep. 2020
Hei Sorte1,

Tusen takk for besøket i sommer, og for anmeldelsen din.

Det ble en hektisk sommer for oss, noe som vi er veldig glade for. Jeg er lei meg for at ikke du opplevde at vi var klare for dette, og at ikke alt var på plass slik det skulle vært. Vi har lært mye av denne tiden, og jeg kan garantere at vi er bedre rustet for slike dager i fremtiden.

Igjen, tusen takk for at du deler dine opplevelser slik at vi kan bli enda bedre.

Velkommen tilbake skal du være!

kr 2 235
      kr 1 117
    3.2 km fra Clarion Hotel Energy
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i pinsehelgen og hadde et veldig fint opphold. Veldig gode senger og stilig interiør. Et stort pluss at det var såpe, sjampo, dusjsåpe og bodylotion fra Rituals istedenfor den vanlige «all-in-one» såpen Choice hotellene ofte har. Fint tilrettelagt med smitteverntiltak gjennom hele hotellet.
    Eneste negative er at det var så lytt at det føltes ut som om vinduet var åpent ut mot gata. Lurte også på om døra var åpen fordi vi hørte alt folk snakket om på gangen. En kunne også høre at naboen satte i stikkontakten i veggen..

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, mariannem994
    Karoline Snekkevik, Markedsføring på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Kjære Mariannem994,

Herlig å høre at dere hadde det så fint hos oss, og vi er helt enige - Rituals er en virkelig luksus som vi er så glade for at vi har på alle våre rom!

Håper dere velger å besøke oss igjen, og velkommen tilbake skal dere være.

Anmeldt 25. mai 2020

Anbefaler dette hotellet. Alt gikk veldig bra til tross koronarestriksjoner. Frokost har blitt servert på supert forsiktig måte for å unngå smittespredning. Seng var veldig komfortabel. Flott at det finnes HC parkeringplasser på stedet.

Dato for oppholdet: mai 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, Seweryn K

Kjære Seweryn K,

Tusen, tusen takk for en eminent anmeldelse! Det gleder oss stort at du var så fornøyd :)

Hjertelig velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell med ok frokost.
    Rommet var fint, men veldig varmt. Ikke mulig å justere ned temperaturen nevneverdig. Dårlig luft da konstruksjon gjorde at vindu ikke lot seg åpne mer enn en liten glipe.

Kort vei med buss til sentrum.
    Kjøpesenter rett ved hotellet
    Ishall rett ved hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
    Takk, Oppdagerne

Hei Oppdagerne,

Så kjekt at du valgte å bo hos oss under ditt opphold i Stavanger. Herlig at du påpeker våre fine lokasjon med alt som finnes i nærheten - det gleder oss!

Håper vi kan få ønske deg velkommen også ved neste anledning.

Anmeldt 26. november 2019 via mobile enheter

Rommet var helt greit, gode senger. Hyggelig betjening i resepsjonen. Men ble stående i 20 min å vente, kun en person på jobb tydeligvis. Frokosten var ikke mer enn grei. For så vidt ok utvalg, men omelettene var smakløse og med gummi konsistens, eggerøren ikke noe bedre og tørt og seigt bacon.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, Maktaa
    Karro88, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2020

Hei Maktaa,

Tusen takk for at du valgte oss for ditt besøk, og at du deler dine opplevelser.

Jeg er lei meg for at ikke alt fungerte helt optimalt, og dette tar vi så klart med oss videre slik at vi kan bli enda bedre i fremtiden. Håper vi får besøk av deg igjen, og velkommen tilbake skal du være!

Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på superior dobbeltrom. Dette er i julebord sesongen, men det var likevel en fin opplevelse. Rommet var lite, men rent å med fin utsikt. Sengen var helt nydelig å sove i. Jeg har bevegelighets problemer og natten kan være så som så-men ikke her på hotellet. Ekstra puter kom opp på rommet og det gjorde også kopper med hank, til kaffe på rommet. Servicen var super, på tross av mange julebordsgjester.
    Skal jeg trekke frem et ønske, må det bli å få baderoms matte til badet.
    Men et opphold på Clarion Hotel Energy er noe å se frem til. Takk

Dato for oppholdet: november 2019
    1  Takk, wenchew2015
    Karro88, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Hei wenchew2015,

For en fryd det er å lese din tilbakemelding, og tusen takk for at du deler din flotte opplevelse.

Vi får mye gode tilbakemeldinger på sengene våre, og det gleder meg stort at du også synes dette!

Ha en herlig førjulstid og velkommen tilbake til oss.