Laguna_Oslo
3,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020
2,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Karoline Snekkevik, MarkedsføringClarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. sep. 2020
Hei Laguna_Oslo,

Så kjekt at dere valgte oss når dere skulle på tur til Stavanger!

Her skulle vi ha tatt ut ekstrasengene før dere kom så klart - en glipp fra oss men veldig fint å høre at dere likte hotellet ellers, og at dere likte utvalget i baren vår :)

Velkommen tilbake når som helst.

kr 1 960
    kr 2 005
3.8 km fra Clarion Hotel Energy
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Energy Hotel er et stort, nytt og rimelig hotell i Stavanger. Jeg har bodd der før og vært godt fornøyd.
Denne gangen var det ikke like bra.

Det var masse gjester, og det virket som om man ikke hadde tenkt godt nok igjennom hva det innebærer at frokosten må arrangeres annerledes nå med smittevernregler som må følges.

Lange køer, og kontinuerlig tomt for juice, frukt etc gjorde at frokosten var dårlig. Ikke ferdig kokte egg, knusk tørre brødskiver og en stakkars betjening som løp så raskt de kunne og gjorde sitt beste.

Hvis ikke dette blir bedre frarådes hotellet dersom det er fullt.

2  Takk, Sorte1
Karoline Snekkevik, Markedsføring på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Hei Sorte1,

Tusen takk for besøket i sommer, og for anmeldelsen din.

Det ble en hektisk sommer for oss, noe som vi er veldig glade for. Jeg er lei meg for at ikke du opplevde at vi var klare for dette, og at ikke alt var på plass slik det skulle vært. Vi har lært mye av denne tiden, og jeg kan garantere at vi er bedre rustet for slike dager i fremtiden.

Igjen, tusen takk for at du deler dine opplevelser slik at vi kan bli enda bedre.

Velkommen tilbake skal du være!

Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i pinsehelgen og hadde et veldig fint opphold. Veldig gode senger og stilig interiør. Et stort pluss at det var såpe, sjampo, dusjsåpe og bodylotion fra Rituals istedenfor den vanlige «all-in-one» såpen Choice hotellene ofte har. Fint tilrettelagt med smitteverntiltak gjennom hele hotellet.
Eneste negative er at det var så lytt at det føltes ut som om vinduet var åpent ut mot gata. Lurte også på om døra var åpen fordi vi hørte alt folk snakket om på gangen. En kunne også høre at naboen satte i stikkontakten i veggen..

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, mariannem994

Kjære Mariannem994,

Herlig å høre at dere hadde det så fint hos oss, og vi er helt enige - Rituals er en virkelig luksus som vi er så glade for at vi har på alle våre rom!

Håper dere velger å besøke oss igjen, og velkommen tilbake skal dere være.

Anmeldt 25. mai 2020

Anbefaler dette hotellet. Alt gikk veldig bra til tross koronarestriksjoner. Frokost har blitt servert på supert forsiktig måte for å unngå smittespredning. Seng var veldig komfortabel. Flott at det finnes HC parkeringplasser på stedet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Seweryn K

Kjære Seweryn K,

Tusen, tusen takk for en eminent anmeldelse! Det gleder oss stort at du var så fornøyd :)

Hjertelig velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell med ok frokost.
Rommet var fint, men veldig varmt. Ikke mulig å justere ned temperaturen nevneverdig. Dårlig luft da konstruksjon gjorde at vindu ikke lot seg åpne mer enn en liten glipe.

Kort vei med buss til sentrum.
Kjøpesenter rett ved hotellet
Ishall rett ved hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Oppdagerne

Hei Oppdagerne,

Så kjekt at du valgte å bo hos oss under ditt opphold i Stavanger. Herlig at du påpeker våre fine lokasjon med alt som finnes i nærheten - det gleder oss!

Håper vi kan få ønske deg velkommen også ved neste anledning.

Anmeldt 26. november 2019 via mobile enheter

Rommet var helt greit, gode senger. Hyggelig betjening i resepsjonen. Men ble stående i 20 min å vente, kun en person på jobb tydeligvis. Frokosten var ikke mer enn grei. For så vidt ok utvalg, men omelettene var smakløse og med gummi konsistens, eggerøren ikke noe bedre og tørt og seigt bacon.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Maktaa
Karro88, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2020

Hei Maktaa,

Tusen takk for at du valgte oss for ditt besøk, og at du deler dine opplevelser.

Jeg er lei meg for at ikke alt fungerte helt optimalt, og dette tar vi så klart med oss videre slik at vi kan bli enda bedre i fremtiden. Håper vi får besøk av deg igjen, og velkommen tilbake skal du være!