FindHotel
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Stort nytt hotelll. Ikke langt fra sentrum. Rommet var fint og rent. Minus var at aircondition ikke virket. Hadde vi tatt det opp i resepsjonen hadde vi nok fått hjelp for det var bra service. Frokosten var og veldig innbydende, og hadde alt og tilby til barn, allergi og vegansk! Desverre mye halvfabrikat bare.
Kan fint anbefale dette hotellet!

Romtips: Parkeringshuset ligger bittelitt fra hotellet. Må kjøre videre forbi hotellet og ned i siddis-garasjen.
1  Takk, Sandefjordcamilla
Karoline Snekkevik, Daglig leder på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære Sandefjordcamilla,

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at du hadde det fint.
Håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss!

Karoline og Team Clarion Hotel Energy

Anmeldt 22. juni 2021

Fantastisk hotell - vi var to dager med våre to barn på familiebesøk til Stavanger. Flott og stort familierom, grei parkering (ikke bruk app for parkering før du har snakket med resepsjonen), fantastisk god frokost . Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte. Vi forsov oss til frokost en morgen og familien på 4 ruslet slukøret mot heisen igjen etter å ha misforstått åpningstidene, før en av de ansatte geleidet oss til vårt eget bord og vi fikk tidenes private frokost iht. koronarestriksjoner. Det manglet ingenting! Veldig god opplevelse! Flott hotell!

Takk, Tonimanos

Kjære Tonimanos,

Hjertelig takk for både besøket og for topp review! Ingenting gleder oss mer enn å se at gjestene våre trives og har det bra hos oss, og vi håper du kommer tilbake til oss igjen om ikke så lenge!

Varme hilsener fra

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde her en helg i juni 2021. På tross av korona-utbruddet følte vi oss trygge på hotellet. De har gode rutiner i denne tiden; frokost puljevis, lett tilgjengelig håndsprit og oppslag som påminnet å holde avstand.
Hotellet har avtale med parkeringshus like ved og det koster 150kr døgnet.
Hotellet tilbyr en god frokost. Vi opplevde god service og lokalene er nye og moderne.

Romtips: Vent med å betale parkering til du har sjekket inn og gjør det i resepsjonen isteden.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Erlend1973

Kjære Erlend1973,

Hjertelig takk for at du valgte oss under besøket ditt til Stavanger, og for at du tok deg tid til å gi oss en review i etterkant! Dette varmer virkelig og vi håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Clarion Hotel Energy!

Anmeldt 14. mars 2021

Vi var nylig her i mer enn 4 uker. Vi fikk oppgradert til et stort og flott rom som vi ble veldig fornøyde med. Frokosten var variert og god,men innimellom så savnet vi annen type brød,som loff eller kneip, noe som skjeldent var å finne, men alt i alt et utrolig flott opphold,med herlige respesjonsmedarbeidere som alltid gjorde alt de kunne for at vi skulle ha bra :) Vi kommer mer enn gjerne tilbake. Hilsen Anne og Lena :)

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Anne632021
Karoline Snekkevik, Daglig leder på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2021

Kjære Anne og Lena,

Så utrolig kjekt å lese anmeldelsen deres! Tusen takk for at dere deler med andre reisende, og spesielt kjekt at dere nevner våre fine og dyktige ansatte i resepsjonen - vi er virkelig stolte av å ha dem med i Team Energy.

Vi gleder oss til dere kommer tilbake :)

Anmeldt 10. februar 2021

Utgangspunktet for denne helgen var mat og hygge. Det klarte hotellet å leve opp til. Jeg kan absolutt anbefale hotellet, rommene og restauranten. Vi var en gjeng på 9 stk som overnattet her. I og med at eg har platinum medlemskap ble jeg oppgradert til en herlig suite. God plass, stille og rolig. Lørdag kveld ble inntatt i hotellets restaurant. Her fikk vi servert god og velsmakende mat. Alt i fra foretter, hovedretter til dessert. Her kommer vi nok tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, haraldja
Karoline Snekkevik, Salg på Clarion Hotel Energy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Kjære haraldja,

Tusen takk for at dere valgte å bruke helgen deres hos oss, og fantastisk å høre at vi levde opp til deres forventninger! Så flott at du som platinum medlem fikk oppgradering til et av våre beste rom, og at dere også hadde en bra opplevelse i vår restaurant Kitchen & Table. Vi gleder oss til dere kommer tilbake!