“Veldig god mat”

Kjøkken: Amerikansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018

Kjempegod mat, uformelt, hyggelig betjening. Trekker litt ned for å måtte vente i ca 50 minutter på maten, uten å bli opplyst om ventetid eller hvorfor.

Takk, Kent W
MHJ9494, Manager på Kitchen & Table Madla, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Hei Kent! Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi håper vi får en mulighet til å rette opp inntrykket og imøtekomme dine forventninger i fremtiden! Velkommen igjen!

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Vi var fem, alder 12 til 83. Bestilte på forhånd, og alt var bare positivt. God, blid kundebehandling, rask service, god drikke. Og menyen er ok, vi ville dele noen forretter, og alt fryd og gammen. Maten kom raskt, og det var rikelig med mat. Ostefatet var magisk. Så kritikken er på småting. For temmelig stive priser, så syns jeg følgende burde vært på plass: ceasarsalaten ble servert med kylling, med bein, på siden. Salatblader var digre, og nesten umulig for tolvåringen å spise fint. Sausen er ikke noe å skrive hjem om. I det hele tatt en kjedelig salat. Pommesfrites var av coop-typen, tynne og kalde. Hvorfor ikke lage skikkelig Pommesfrites? Gode poteter er vel ikke vanskelig? Ketchupskålen ble stående også under dessert, som forøvrig var bra: flere typer god kaffe, og en creme brulee. Dessverre fullstendig druknet i multer og en kaffekrem som vi voksne likte, men ungdommen syns ødela maten. Fisken for lite saltet, og potetene smakløse. Biffen var god, på alle vis. Så alt i alt en flott opplevelse av personalet, men maten... Not so much.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Gunnhidl
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her 10-15 ganger i perioden desember 2017- januar 2018 og kvaliteten er som en jojo. Alt fra helt elendig til tipp topp.
Første gangen spiste jeg entrecote som var som på den beste gourmet resturant.
Har også bestillt yttrefilet som medium minus men fikk den servert helt gjenomstekt selv om kokken hadde kuttet den opp for å se hvordan den var stekt. Erfaringen til servitørene varierer også mye. Så alt i alt en gjenomsnittelig resturant. Jeg kunne ønske at det var mer stabilt nivå. Bildene viser samme retten bestillt med noen dagers mellomrom

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 432Rune

Hei Rune! Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Velkommen igjen!

Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Jeg og samboeren spiste Classic Hamburger. Utrolig god mat, med vanvittig mye smak Servitørene var veldig hyggelige og service-innstilte. Eneste minuset med opplevelsen var at vi måtte en god stund på maten, som var litt spesielt med tanke på at det var veldig lite gjester på dette tidspunktet.
Bortsett fra det: perfekt!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Erik T
Kinga R, Leder  på Kitchen & Table Madla, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Hei Erik!

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Velkommen igjen!

Mvh
Kinga

Anmeldt 12. oktober 2017

En anbefalt og koselig restaurant ifølge de lokale. Booket bord til 24 (et bryllupsfølge).
Manglet et par sitteplasser, men det løste seg ved å sitte tettere - unødvendig egentlig da det kun var oss i restauranten, altså flust av ekstrabord.
Servitrisen var ikke opplært på hva øl de hadde.
Forhåndsbestilte forretter ble avglemt, gikk rett på hovedrettene. Bra hovedrett, men 3 biffretter var kalde.
Som plaster på såret fikk vi gratis dessert, men det var ikke de forhåndsbestilte. Alle fikk bananbiter i karamellsaus. Gamle bananer lett oppvarmet. Overhodet ingen høydare.
Opplevelsen la demper på det som skulle bli en festlig kveld og restauranten gikk glipp av et større salgspotensial.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, ronnie l

Reisende som så på Kitchen & Table Madla, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kitchen & Table Madla? Del dine erfaringer!