“Varierende”

Kjøkken: Amerikansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Oppsummert: Veldig god biff, litt for mye stekt/bakt dagens fisk som derfor var tørr. Yoghurt desserten var veldig god, mens sjokoladefondanten var ekstremt liten med en halv kule vaniljeis til. Altså en blandet opplevelse. Savner de gode drinkene i baren, nå er det kun «standard» drinker.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MStavanger1

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten en fredagskveld med mange besøkende. Trivelig plass, men Kvelden ble preget av usikre, uoppmerksomme og uproffe servitører, og mye venting! Forespørsel om glutenfritt ble besvart med «veldig vanskelig, men vi får se om kjøkkenet klarer å få det til....». Brukte tallerker og flasker ble ikke ryddet av bordet etterhvert, maten var delvis kald, dessertbestiling ble glemt ut osv osv. Formildende at det ble kompensert med drikke og dessert, men totalt sett alt for dårlig!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Oddie99
Anmeldt 20. januar 2020 via mobile enheter

Burger, pizza og søtpotetsuppe ble spist. Alle rettene var meget gode. Lokalet var hyggelig og fint innredet. Servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Maolst
Anmeldt 8. desember 2019

Har våre noen ganger og spist her, men det er et år siden sist og jeg er imponert over framgangen. Raskt servise og hyggelige folk som jobbet der. Og maten kom fort på bordet og det var kjempe godt. Vi hadde lam til hovedrett med et glass huset rødvin til.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, sigbjornr
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Vennlige og hyggelige servitører i stort og fint lokale, maten er ikke helt i topp sjiktet, men er mer enn bra nok.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, OddRichard

Reisende som så på Kitchen & Table Madla, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kitchen & Table Madla? Del dine erfaringer!