Helt greit lekeland

Ingen tvil om at barna (som tross alt er målgruppa) koser seg her. Og man kan fint kose seg her et... les mer

Anmeldt 2 dager siden
gunhildr2018
Ålgård, Norge
Besøk fra Holland

Med småbarnsbesøk (jente 4 år og gutt 6 år) fra Holland skulle vi kose oss hos Leo. Gutten er svært... les mer

Anmeldt 4. november 2017
52Drugis

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

På Leos har ungene det alltid flott. Foreldre bør ta med egen underholdning i form av bok, nettbrett eller strikketøy. Internett er gratis og enkelt. Her kan man enkelt slå i hel noen timer. Anbefaler å ta med mat og drikke da der raskt øker prisen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Birgitte E
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Stort og fint, god plass til parkering og stort inne med masse å gjøre for barna, masse forskjellige retter å velge mellom og stas når Leo gikk rundt

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Hilde C
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Dette er et klassisk lekeland. Verken mer eller mindre. Vi var heldige og det var passelig med folk og lite skrubbing og grining i lekeapparater. Ungene på 5 og 7 storkosa seg. Fint at det også er liten fotballbane der. Også pluss for at det er god plass slik at voksne kan vere med i hinderløypa slik at 2-åringen også fikk prøve seg. Minus for få toalett. Pluss for gode sofaer og at det ikke er matsøl over alt.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Berremeg
Anmeldt 29. juli 2016

Det var veldig lite folk da jeg besøkte, derfor hadde vi lite problemer med skading osv. Jeg likte dette lekelandet veldig godt, med hyggelige ansatte!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, JulieR3412
Anmeldt 16. juli 2015

Lekeland ligget litt gjemt synes jeg.Jeg har blitt matforgiftet der 1 gang i 2013 av kylling hamburgeren så jeg kontaktet mattilsynet og de fikset opp en god del sa de til meg.Meny-en kunne ha vært mer kjekkere og variert.
Plassen er stor og ungene elsker det selvom det kan bli mye dytting av andre barn.Badene ser til tider litt skittne ut og kan lukte en god del i å med det blir ofte skiftet bleier der inne.
De ansatte er hyggelige men harr flerne ganger sett noen av de som jobber på kjøkkenet sitter på benkene der de lager mat!

Dato for opplevelse: juni 2015
1  Takk, LinnOlsen92