Besøk fra Holland

Anmeldt 4. november 2017
52Drugis
Grei underholdning på en regnværsdag

Anmeldt 20. august 2017
Henrik A R
Sandnes, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Med småbarnsbesøk (jente 4 år og gutt 6 år) fra Holland skulle vi kose oss hos Leo. Gutten er svært aktiv, og fant seg fort til rette på egen hånd. Jenta er mer forsiktig, men med følge av mamma det første kvarteret ble også hun varm i trøya. Fra da av var det bare for oss voksne å slappe av med rikelig med te og kaffe (gratis påfyll av begge deler). Barna kom innimellom for å sjekke at vi var der - som regel er det motsatt. Dette ble en behagelig og trivelig ettermiddag for store og små! Topp service fra barnevennlig personal - vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 52Drugis
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Leos Lekeland er en grei plass å besøke om været ikke spiller på lag. Her kan ungene virkelig ta seg ut. Det egner seg for barn fra 3 år og oppover. Det selges diverse fast food og kiosk varer.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Henrik A R
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

På Leos har ungene det alltid flott. Foreldre bør ta med egen underholdning i form av bok, nettbrett eller strikketøy. Internett er gratis og enkelt. Her kan man enkelt slå i hel noen timer. Anbefaler å ta med mat og drikke da der raskt øker prisen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Birgitte E
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Stort og fint, god plass til parkering og stort inne med masse å gjøre for barna, masse forskjellige retter å velge mellom og stas når Leo gikk rundt

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Hilde C
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Dette er et klassisk lekeland. Verken mer eller mindre. Vi var heldige og det var passelig med folk og lite skrubbing og grining i lekeapparater. Ungene på 5 og 7 storkosa seg. Fint at det også er liten fotballbane der. Også pluss for at det er god plass slik at voksne kan vere med i hinderløypa slik at 2-åringen også fikk prøve seg. Minus for få toalett. Pluss for gode sofaer og at det ikke er matsøl over alt.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Berremeg