“God mat og service”

Kjøkken: Europeisk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018

Besøkt resturanten mange ganger. Alltid god service og bra mat. Sist besøk den 7/12 hvor jeg hadde julemeny. Veldig god suppe, flott lutefisk og bra vin til. Mye for pengene

Takk, EirikHelgoy

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig servitører og flotte lokaler.
Entrecôte hadde leverings tid på 50 min
To av følge fikk ikke maten sin da det ble rotet vekk i bestillingen. Ventet 50 min på mat for så å måtte bestille på ny....
Små porsjoner

Takk, martinbU7579LO
Anmeldt 7. november 2018

Maritimt miljø. Vi spiste juletallerken med ribbe. Nydelig ribbe og rødkål. Poteter og øvrig tilbehør var på det jevne. Maten var ikke varm nok ved servering så det trekker ned opplevelsen.

Takk, Jane T
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Maritim atmosfære med mye gammel hyggelig antikviteter. Spiste grillet kveite. Supper god m godt tilbehør. Anbefaler Calles Riesling . God hvit vin

Takk, 497petterb
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Sørensen. Jeg spiste nydelig fisk med sopp. De andre hadde biff og fiskesuppe. God vin. Alle fornøyd.

1  Takk, Lillian95754650

Reisende som så på NB Sorensens Damskibsexpedition, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i NB Sorensens Damskibsexpedition? Del dine erfaringer!