“Skuffende, anbefales ikke”

Kjøkken: Europeisk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Vi bestilte hhv schnitzel og burger. Schnitzelen svømte i fett og var direkte uappetittlig. Burgeren var helt rå inni! Vi var begge både kvalme og misfornøyde da vi gikk derfra. Dette var ikke bra! Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, TrinaOslo_Norway

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

NB Sørensen Dampskibsexpedition leverer alltid.
God og variert meny.
Godt utvalg av drikke.
Alltid hyggelig betjening i lune hyggelige lokaler.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Var innom en solrik dag for en rask lunsj. Ble godt tatt i mot av hyggelig betjening og fikk et bord ute. Vi valgte fiskesuppen begge to, den kom raskt og den var helt fenomenal. Må kvalifisere til å være blant byens beste (?) men vi har jo ikke testet alle. Takk for oss, kommer tilbake ved neste anledning. Vet hva vi skal bestille da.....

Takk, Fjellgeiten1
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant i hjertet av Stavanger. Maten varierer fra fantastisk til middelmådig de gangene jeg har besøkt restauranten, Det samme gjelder for servicen.

Takk, FrodeI
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Fikk veldig god mat og ekstremt god service:) hyggelige ansatte! Trengte ikke vente lenge på maten heller.

Takk, kristinaalme

Reisende som så på NB Sorensens Damskibsexpedition, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i NB Sorensens Damskibsexpedition? Del dine erfaringer!