“Et skikkelig bra sted”

Kjøkken: Europeisk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Dette er et sted man bør besøke om man er ute etter en god opplevelse og ujålete velsmakende mat. Vi ble mottatt av en hyggelig hovmester som i tillegg serverte og ryddet. Alt dette ned et smil
Anbefales

Takk, torel708

Anmeldt 15. juli 2021

Utrolig dårlig service og ufattelig lang ventetid på maten! Etter å ha ventet nesten 50 minutter på maten som nesten er kald for å så måtte spørre etter bestikk til og spise med så anbefaler eg ingen å spise på denne resturanten!

Takk, 711lasset
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende store posjoner på en 4-retters meny. Vi ble gode og mette, og vinpakken til maten passet perfekt til menyen. Kulinarisk svært fornøyd. Servicen var litt varierende. 4 ulike kelnere ved bordet i løpet av kvelden, inkludert daglig leder. Litt stressende service og litt for dunkende musikk i forhold til gjestene.

Takk, linda_floettkjaer
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom over denne restauranten ved en tilfeldighet og fikk raskt et av de få ledige bordene. Veldig serviceinnstilte servitører tok hånd om oss. Litt usikkerhet rundt allergener, det kunne vært løst med litt mer detaljert informasjon. Men det løste seg. Vi fikk tips om dagens «Glad mat» forrett og takket ja til den. Den lille retten med kveite var helt fantastisk og vi kunne gjerne bare fortsatt å spise den. Som hovedrett hadde vi burgeren og baby back ribs. Begge rettene var veldig gode. Ribs retten var ganske stor og undertegnede ble veldig mett. Veldig god service og maten ble levert til normal tid. Flott lokale og fin atmosfære. Alt i alt veldig godt fornøyd med besøket

Takk, kevinmK5174BG
Anmeldt 29. juni 2021

God mat, spareribs og pizza smakte ypperlig. Litt skuffet over en dårlig drink (Moscow Mule), som trekker ned. Men hyggelig personale, kan ta turen igjen for en matbit. Hyggelig uteservering på bryggen.

Takk, SiriEriksen

Reisende som så på NB Sorensens Damskibsexpedition, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i NB Sorensens Damskibsexpedition? Del dine erfaringer!