“Bra utvalg for premier league games”
Anmeldelse av Stavanger Sportscafe

Stavanger Sportscafe
Vurdert som nr. 143 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Satt her med venner og drakk mens vi så på premier league, god stemming. Et godt plass å være etter en natt ut på byn

Takk, Alek95s

Anmeldt 5. august 2018

Er man ute etter liv er dette plassen å gå. Hvis man ikke synes musikken blir for høy og at gjestene er av den yngre garde.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 434aghad
Anmeldt 3. mars 2018

Hyggelig betjening. God stemning og mange glade Stavangerfolk kommer her. Ofte ganske fult så kom tidlig hvis du vil ha en sitteplass.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hanspetersandberg
Anmeldt 24. mai 2017

Hyggelig plass, med trivelig personale midt i hjertet av Stavanger God stemning, kjekke folk og god atmosfære Opp en etasje finner vi Sportskafeen med mye god fotball ⚽️ Koser meg alltid her, med gode venner

Dato for besøk: mai 2017
Takk, IngerV61
Anmeldt 13. mai 2017

At byen Stavanger ikke greier og ha noe bedre sportsbar enn dette er flaut. Her er det kalt om vinter, uhygieniske toalett i slitte lokaler. Hadde nok godt mer på en slik plass vist standarden ar bedre-

Dato for besøk: februar 2017
Takk, snadder

Reisende som så på Stavanger Sportscafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Stavanger Sportscafe? Del dine erfaringer!