“Stidenter ydmyket”
Anmeldelse av Stavanger Sportscafe

Stavanger Sportscafe
Vurdert som nr. 162 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 16. september 2021

I stedet for å be student gjegen om å gå, så valgte bartenderene/pss deres kan ta en tidlig kveld, så valgte de å å be en jente i gruppen vår om å ta armhevinger forran alle, for så å laste hennne ut, for hun klarte ikke mangen nok. De mente hun var for full etter 3 drinker å kastet henne ut. Resten av baren ble naturlig forbannet og forlat plassen også. Tåpelig! Snakkes aldri!! Aldri bar til bar eller noen student kveld hos de igjen!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 534kristiani

Anmeldt 12. desember 2020

Vi måtte vente i 30min + på drikke. Utrolig uprofesjonelt. Hit kommer vi ikke igjen. Betjeningen er lite tilgjengelig og gir dårlig service

Dato for besøk: desember 2020
Takk, annekent2019
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Satt her med venner og drakk mens vi så på premier league, god stemming. Et godt plass å være etter en natt ut på byn

Takk, Alek95s
Anmeldt 5. august 2018

Er man ute etter liv er dette plassen å gå. Hvis man ikke synes musikken blir for høy og at gjestene er av den yngre garde.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 434aghad
Anmeldt 3. mars 2018

Hyggelig betjening. God stemning og mange glade Stavangerfolk kommer her. Ofte ganske fult så kom tidlig hvis du vil ha en sitteplass.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hanspetersandberg

Reisende som så på Stavanger Sportscafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Stavanger Sportscafe? Del dine erfaringer!