“God mat og service”
Anmeldelse av Sushi San

Sushi San
Vurdert som nr. 25 av 246 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Japansk
Beskrivelse: Sushi San er en asiatisk restaurant som befinner seg ved jernbanestasjonen i Stavanger. Vi tilbyr sushi, nudelretter som supper og wok og hummer (asiatisk stil).
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten mange ganger pågrunn av sentral beliggenhet, god mat og fantastisk service.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Anne-Bente N

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Har vært gjest hos sushisan siden de åpne. Fikk alltid servert god mat som dag en. Gode fiskråvare med god kvalitet skape en nydelig matopplevelse. Maki fins i flere varianter - alt etter hva en kan ønske seg. Nigiri og sashimi har bare vært tip top hver eneste gang jeg har fått servert i tellerken min.
Koselig lokal med serviceinnstilt personal har alltid levert en god nytelsen av mat. Kokken er på sin egen arbeidsplass og gjør det de skal, og dette er bare positivt!
Etter dem har begynt med å servere varme mat, er det enda en god grunn til å besøke restaurant. Fantastisk Suppenudlene , og gode smak av andre varme retter. Særlig meny S2 må sterk anbefales !
Her skal vi absolutt kommer tilbake, og ikke minst med venner og familie.
Hilsen fra Kris og familien som stor trives hos dere!

2  Takk, Kris K
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Av de besøkene jeg har hatt hos Sushi San har de kommet frem at de sliter veldig med å finne identiteten sin. Musikken varierer fra å kun spille ABBA i timesvis til asiatisk musikk.

Sashimien vil jeg anbefale å holde seg langt unna. Den minner egentlig mest om avkapp av laksen som brukes på sushien og har veldig lite smak.

Pho suppen blir servert med den mengden grønnsaker de mener du burde spise, som i mitt tilfelle har vært alt for lite. Lite kjøtt og masse nudler. Så heretter blir det nok andre pho restauranter som får pengene mine.

Servicen er et kapittel for seg selv. Kokken virker grei, synd han ikke serverer og tar betalt også, for den servitøren som har vært der når jeg har vært gjest er en av de aller minst gjestmilde menneskene jeg har møtt. Ingen hei, ingen smil, ingenting.
Det fremstår vel også i svarene de gir her på TA at de ikke er særlig mottakelig for tilbakemeldinger, så vi får se hvor lenge de holder det flytende.

Får 2/5 istedetfor 1/5 pga lokasjon.

5  Takk, Andreas V
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

For en utrolig dårlig service på denne plassen. Servitøren vet ikke hvordan hun skal formulere en hel setning og jobber som om hun hater når det kommer kunder.

Maten smaker helt greit, men kan bli bedre. Merker at maten ikke er direkte "fersk", ettersom den er lunken og blir fort kald.

Hadde maten ikke vært god, hadde jeg gitt 1 stjernes rangering. Sist vi var her hørte vi også at noen satt på bakrommet og klippet negler, noe som gjorde at matlysten rett og slett forsvant.

4  Takk, ceciliehvassgrd
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Lokasjon:Ligger i hjertet av Stavanger ved tog- og buss stasjonen.
Mange sitteplasser.

Nå har vi vært her en del ganger og kan gi en tilbakemelding. De første gangene vi var her var det god service, fra vi kom til vi dro. Men de siste gangene har det vært en annen servitør som ikke eier sans for service. Hun sur ut og ser ut som hun er blitt tvunget til å jobbe her.

Jeg har bestilt samme retten hver gang vi er her, smaker godt, men allid litt for salt. Greie lokaler. Kokken er smilende og blid, kanskje han også bør servere.

Var en gang her med min familie, og en av oss fikk lunket pho. Vi ga beskjed, men fikk et forbanna ansikt av servitøren, og de måtte varme opp maten i mikro. Hun sa vi måtte gi beskjed om maten skulle være varm - noe som er latterlig og kom med unnskyldninger.

Da vi var her sist var servitøren lite serviceinnstilt, hadde andre passer laget denne retten jeg alltid spiser, hadde jeg gått en annen plass. Og når man er på jobb i en restaurant, er det fint om man ikke sitter og klipper negler på bak disken

Tviler på at jeg kommer tilbake her på en stund pga service.

3  Takk, Vany90

Reisende som så på Sushi San, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sushi San? Del dine erfaringer!