“Beste sushien ”
Anmeldelse av Sushi San

Sushi San
Vurdert som nr. 25 av 246 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Japansk
Beskrivelse: Sushi San er en asiatisk restaurant som befinner seg ved jernbanestasjonen i Stavanger. Vi tilbyr sushi, nudelretter som supper og wok og hummer (asiatisk stil).
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Etter at jeg besøkte Sushi San har ingen annen sushi kunnet måle seg med deres. De har et spennende og godt utvalg på menyen. Her får du mye god sushi for pengene. Mine favoritter er golden, crispy tempura, dragon, rainbow, laksrull og midori, i tillegg til alt av nigiri.

Takk, Stine F

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Veldig kreativ meny og byens desidert beste sushi. Er helt hekta på golden, dragon og rainbow - må prøves!

Takk, MarianneHKJ
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten mange ganger pågrunn av sentral beliggenhet, god mat og fantastisk service.

2  Takk, Anne-Bente N
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Har vært gjest hos sushisan siden de åpne. Fikk alltid servert god mat som dag en. Gode fiskråvare med god kvalitet skape en nydelig matopplevelse. Maki fins i flere varianter - alt etter hva en kan ønske seg. Nigiri og sashimi har bare vært tip top hver eneste gang jeg har fått servert i tellerken min.
Koselig lokal med serviceinnstilt personal har alltid levert en god nytelsen av mat. Kokken er på sin egen arbeidsplass og gjør det de skal, og dette er bare positivt!
Etter dem har begynt med å servere varme mat, er det enda en god grunn til å besøke restaurant. Fantastisk Suppenudlene , og gode smak av andre varme retter. Særlig meny S2 må sterk anbefales !
Her skal vi absolutt kommer tilbake, og ikke minst med venner og familie.
Hilsen fra Kris og familien som stor trives hos dere!

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Kris K
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Av de besøkene jeg har hatt hos Sushi San har de kommet frem at de sliter veldig med å finne identiteten sin. Musikken varierer fra å kun spille ABBA i timesvis til asiatisk musikk.

Sashimien vil jeg anbefale å holde seg langt unna. Den minner egentlig mest om avkapp av laksen som brukes på sushien og har veldig lite smak.

Pho suppen blir servert med den mengden grønnsaker de mener du burde spise, som i mitt tilfelle har vært alt for lite. Lite kjøtt og masse nudler. Så heretter blir det nok andre pho restauranter som får pengene mine.

Servicen er et kapittel for seg selv. Kokken virker grei, synd han ikke serverer og tar betalt også, for den servitøren som har vært der når jeg har vært gjest er en av de aller minst gjestmilde menneskene jeg har møtt. Ingen hei, ingen smil, ingenting.
Det fremstår vel også i svarene de gir her på TA at de ikke er særlig mottakelig for tilbakemeldinger, så vi får se hvor lenge de holder det flytende.

Får 2/5 istedetfor 1/5 pga lokasjon.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, Andreas V

Reisende som så på Sushi San, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sushi San? Del dine erfaringer!