“God mat. ”
Anmeldelse av Sushi San

Sushi San
Vurdert som nr. 25 av 246 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Japansk
Beskrivelse: Sushi San er en asiatisk restaurant som befinner seg ved jernbanestasjonen i Stavanger. Vi tilbyr sushi, nudelretter som supper og wok og hummer (asiatisk stil).
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

God sushi med variert utvalg.
God hvitvin til maten, foreslått av personalet. Fin beliggenhet ved dammen.
Bankhvelv-aktig toalett.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, until_then66

Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Greitt nok besøk en vanlig ukedag. Uoppmerksomt personale og ikke mye smil å se. Har ikke lagt mye innsats i interiøret. Mat: ingen overraskelser og intet man ikke har smakt før. Betaling ved kassen trekker og ned. Vel, ikke ofte man skriver en anmeldelse i retning av det komplett middelmådige!

Takk, TottoTalong
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig god Bun risnudel suppe! Masse smak, sterkt og godt - ferske grønnsaker og godt kjøtt! Rikelig med mat.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, koramari
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Etter at jeg besøkte Sushi San har ingen annen sushi kunnet måle seg med deres. De har et spennende og godt utvalg på menyen. Her får du mye god sushi for pengene. Mine favoritter er golden, crispy tempura, dragon, rainbow, laksrull og midori, i tillegg til alt av nigiri.

Takk, Stine F
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Veldig kreativ meny og byens desidert beste sushi. Er helt hekta på golden, dragon og rainbow - må prøves!

Takk, MarianneHKJ

Reisende som så på Sushi San, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sushi San? Del dine erfaringer!