“Dårlig service, men god mat.”
Anmeldelse av Sushi San

Sushi San
Vurdert som nr. 25 av 246 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Japansk
Beskrivelse: Sushi San er en asiatisk restaurant som befinner seg ved jernbanestasjonen i Stavanger. Vi tilbyr sushi, nudelretter som supper og wok og hummer (asiatisk stil).
Anmeldt 18. august 2018

Dette var første gang jeg har besøkt Stavanger. Dette var i sommerferien på en hverdag. Jeg og mine søsken kommer inn og venter for å få bord. Jenta som står bak kassen bare står og ser rart på oss. Vi ble ikke møtt med et smil. Jeg spør om vi kan bare sette oss eller om vi får tildelt bord. "Bare sett dere" og himler med øynene.

Det tar 15 minutter før vi bestemmer oss for å gå til kassen med å bestille (vi visste ikke om servitøren kom for å ta bestilling eller om det måtte bestilles ved kassen). Når vi kommer til kassen får si ett rask svar om at hun skulle komme, og det ikke var nødvendig. Vi bestiller likevel med kassen og det tar ikke lang tid før maten kommer. Maten var veldig god! Ingenting å klage på det.

Da servitøren kom og spurte hvordan det gikk, så det ut som om hun hadde meget dårlig tid. Før hun fikk sagt "Hvordan smakte maten?" hadde hun allerede snudd seg og begynt å gå mot kassen. Hun ventet ikke på svaret vårt en gang. (Det var ikke folksomt i restauranten, hun gikk og sto bak kassen og kikket ut vinduet). Det var ubehagelig å spørre om koden til toalettet, fordi vi ikke visste hvordan responsen skulle være. Den var som forventet og hun bare gikk og trykket koden uten å gi oss et svar og åpnet døren og gikk tilbake uten å gi signal om at vi kunne inn. Hele oppholdet fra vi kom inn i lokalet og fram til vi gikk ut var ikke så veldig hyggelig.

Maten er god, vi bestilte ulike vietnamesiske nuddelsupper. Jeg håper servicen kan forbedres. Jeg ble anbefalt stedet av noen bekjente(fra Stavanger) og er meget skuffet. Jeg har aldri opplevd så dårlig service. Det ga en amper stemning for resten av dagen for hele familien.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TravelForFoood

Anmeldt 17. juli 2018

Ja, dette var en stor overraskelse! Fyldig meny med sushi i alle varianter, japansk øl og lun sake. Maten er bare å skryte av, for ikke å snakke om den svært hyggelige og oppmerksomme servitøren.Hun gjorde alt for at vi skulle få en fin opplevelse, og det fikk vi. Sushi San kan måle seg med hvilken som helst i denne kategorien.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 4711Gram
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

God sushi med variert utvalg.
God hvitvin til maten, foreslått av personalet. Fin beliggenhet ved dammen.
Bankhvelv-aktig toalett.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, until_then66
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Greitt nok besøk en vanlig ukedag. Uoppmerksomt personale og ikke mye smil å se. Har ikke lagt mye innsats i interiøret. Mat: ingen overraskelser og intet man ikke har smakt før. Betaling ved kassen trekker og ned. Vel, ikke ofte man skriver en anmeldelse i retning av det komplett middelmådige!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TottoTalong
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig god Bun risnudel suppe! Masse smak, sterkt og godt - ferske grønnsaker og godt kjøtt! Rikelig med mat.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, koramari

Reisende som så på Sushi San, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sushi San? Del dine erfaringer!