“Ok, men ikke topp!”
Anmeldelse av Sushi San

Sushi San
Vurdert som nr. 33 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Japansk
Beskrivelse: Sushi San er en asiatisk restaurant som befinner seg ved jernbanestasjonen i Stavanger. Vi tilbyr sushi, nudelretter som supper og wok og hummer (asiatisk stil).
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bra service, men sushien var ikke så mye å skryte av! Har spist mye bedre sushi. Crispy tempura var langt fra crispy og man får ikke det som står på menyen!
Første gang bestilt mat der og blir siste gang tror jeg!

Takk, Discover38504287885

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men sushien var ingenting å skryte av.
Mangoen smakte ingenting, og hadde en gummikonsistens, risen var tørr og ingenting av det vi bestilte smakte noe særlig. Generelt dårlig med smaker.
Anbefales ikke!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kajah2014
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og mye å velge i. Hyggelig betjening. Er det en ting jeg må pirke på, så er det at jeg spurte om å få chillimayo på bitene mine. Legg merke til bildene. Dette kostet da 20 kroner ekstra.
Var også ganske små biter, så man burde beregne litt ekstra biter.

1  Takk, 509rebekkas
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vanvittig bra plass! Har vært hær ganske mye . Fantastisk hærligt . Bra betjening og god service.

Takk, kennethtK5155NW
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig lunch med herlig sammensatt meny. Masse godt å velge i og gode smaker. Kan trygt anbefales Veldig god service og raskt levert.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, KaiStick

Reisende som så på Sushi San, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sushi San? Del dine erfaringer!