“Verdens verste kundeservice!!”

Pizzabakeren
Vurdert som nr. 209 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Pizzabakeren storhaug har den verste kundeservicen jeg har vært borti! Betaler 80kr i levering og di klarer aldri komme til dørå. Jeg må kle på mg å gå ut å hente pizzaen. Da jeg ber dem komme til døra får jeg et surt svar om at jeg må komme ut. Jeg har betalt for en tjeneste som de aldri leverer, ganske stiv pris på levering også. Opplever stadig frekkhet fra leveringsbudet (antar at dette er samme fyr hver gang). Heilt sjokkert over at slike mennesker får jobbe i kundeservice! Jeg skal heller bestille fra eiganes framover da det eg samme leveringspris og myyyye hyggeligere ansatte!

Dato for besøk: september 2021
Takk, carolinejohannessen

Anmeldt 9. april 2019 via mobile enheter

Kjip pizza. Lite fyll. Dårlig service. Kaotisk og trangt. Terningkast 2. Kan dessverre ikke anbefale dette.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, IngeF160
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Jeg skulle bestille pizzaer på internett for å få den 10 pizzaen gratis. Det fikk jeg ikke gjort for at nettsiden til pizzabakeren var nede. Det nytter heller ikke å ringe å bestille, for da for man ikke registrert pizzaene på kontoen for å oppnå den 10 pizzaen gratis! Tydeligvis har jeg kjøpt pizzaene tidligere unødvendig i denne sammenheng! For en elendig ordning dere har!
At man for kun rabatt ved å bestille pizza på internett! Jeg kommer aldri til å handle pizza hos dere mere! På grunn av deres dårlige service og lokketilbud om 10 pizzaen gratis!

1  Takk, VIF1970
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Vi bestille 2 stk store pizza. Ved henting fikk vi 2 medium. Greit nok. Men toppingsen var heller ikke det vi hadde bestilt. Unnskyldningen var kommunikasjonssvikt. Har hørt den før.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Kenneth S
Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Vi bor rett ved Pizzabakeren Gosen. Av og til når vi vil ha noe lettvint å spise, så ringer vi og bestiller en pizza. Det tar som regel 15-20 minutter før vi kan hente. Det er opotil 30 varianter å velge mellom. Noen ganger tar vi en sterk variant gjerne med salsa til. Det er varianter med kjøttdeig, skinke,pepperoni, biff,kylling eller en ren vegetar variant. Bunnen er passe tykk og du får mye pizza for pengene. Det er ingen plass å sitte ned for servering. Man tar pizzaen med hjem og spiser den der.
Betjeningen er effektiv og hyggelig.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 67gauteEJ

Reisende som så på Pizzabakeren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pizzabakeren? Del dine erfaringer!