“Enkelt og raskt”
Anmeldelse av Renaa Xpress

Renaa Xpress
Vurdert som nr. 4 av 10 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Pizza, Supper
Beskrivelse: Her får du nylaget og lekker frokost, lunsj, mellommåltid, en godbit på handleturen eller til møtet på jobben. Vi tilbyr ta-med-mat til deg, hele familien og arbeidsplassen, og vi leverer med glede mat, drikke og småbakst i Stavanger sentrum. Lurer du på noe, er det bare å ringe. På Renaa: Xpress skal du få god personlig service, og våre medarbeidere svarer mer enn gjerne på spørsmål om ingredienser, og gir deg anbefalinger hvis du ikke riktig vet hva du vil ha. De ansatte har gode kunnskaper om bakervarer, sandwicher og kaffe, og bistår gjerne med å finne de beste smaks-kombinasjonene. Kos deg!
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Renaa Xpress ligger godt til i kulturhusets første etasje.
Har et bra utvalg av gode små og mellomstore retter, og greit utvalg av drikke.
På sommeren også et.greit uteområde.
Middels prisnivå.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Vi var sultne på noe godt (og raskt) og gikk inn på Renaa Express på impuls. Fantastisk surdeigspizza! Spesielt tomatsausen og deigen var i en egen klasse. Veldig god smak fra vedovnen. GoIs (hjemmelaget) til dessert var prikken over i’en. Ikke billigste lunsjplassen, men vel verdt pengene for en bedre, lett middag. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, ankolas
Anmeldt 25. april 2019

Crossiant og kakao på Renaa Xpress blir aldri feil- kjempegodt! Fin plass, hyggelig betjening, og for de av oss som er glad i bøker er biblioteket i samme hus :)

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Ingeborg O
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Utrolig god pizzabunn og uformell stemning. Supert sted for pizza alene eller med venner. Beste pizzaen i Stavanger

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, anettef998
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hadde oss par pils og nydelig pizza steikt akkurat passe med spicy enduja pølse og nydelig mozzarella vi var Mette og fornaude

Takk, 11magnusj

Reisende som så på Renaa Xpress, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Renaa Xpress? Del dine erfaringer!