“Stort sett utsolgt”
Anmeldelse av Sirkus Renaa

Sirkus Renaa
Vurdert som nr. 62 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Pizza, Supper
Beskrivelse: Her får du nylaget og lekker frokost, lunsj, mellommåltid, en godbit på handleturen eller til møtet på jobben. Vi tilbyr ta-med-mat til deg, hele familien og arbeidsplassen, og vi leverer med glede mat, drikke og småbakst i Stavanger sentrum. Lurer du på noe, er det bare å ringe. På Renaa: Xpress skal du få god personlig service, og våre medarbeidere svarer mer enn gjerne på spørsmål om ingredienser, og gir deg anbefalinger hvis du ikke riktig vet hva du vil ha. De ansatte har gode kunnskaper om bakervarer, sandwicher og kaffe, og bistår gjerne med å finne de beste smaks-kombinasjonene. Kos deg!
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om dette stedet. Stor skuffelse når over halvparten av alle sandwicher var utsolgt (inkl. Alle vegetar). Dette gjaldt også fatøl forøvrig, som skulle være et godt tilbehør. Endte med pizza som var helt greie, men som var priset i høyeste laget.

Takk, Hegehm

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Med 25 grader, deilig sol, to glass Soave, en caprese sandwich, en laks sandwich og utsikt over Piazza Arneageren. Helt enkelt fantastisk!

Takk, 583sindrem
Anmeldt 2. juli 2021

Hadde høye forventninger før jeg skulle spise på Renaa Express.
Vi hadde alle pizza. Calzonen var kald og dagens pizza var der ikke noe spesielt med.
Toalettene var skittene med mye søppel som lå utover golvet.
Det eneste positive var at vinen var god.
Veldig skuffende.

Takk, Anja S
Anmeldt 2. november 2020

Utrolig koselig plass, fantastiske ansatte og supergod stemning hver gang!! Masse god mat, ferskt bakverk hver dag og byens beste pizza - uten tvil.

Dato for besøk: november 2020
Takk, annamroy
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin uteservering på det gamle torget i sentrum av Stavanger. Lunt selv om det alltid blåser her. Veldig god pizza .

1  Takk, tronde644

Reisende som så på Sirkus Renaa, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sirkus Renaa? Del dine erfaringer!