“Ok pizza, ELENDIG service!”
Anmeldelse av No. 28 Pizza Pub

No. 28 Pizza Pub
Vurdert som nr. 105 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært her en rekke ganger, og pizzaen er helt ok, men servicen er kanskje den sløveste i byen!

Ingen interesse for gjestene, det virker som om betjeningen forsøker å unngå blikkontakt så de slipper å gjøre noe. Det tar gjerne 20-30 minutter mellom hver gang man får kontakt med en servitør. Når disse i tillegg glemmer halve drikkebestillingen rett som det er blir det bare latterlig.

Sløvt, uinteressert og til dels uhøflig betjening, middels pizza, men en festlig quiz et par ganger i måneden.

Knapt på topp fem av byens beste pizzarestauranter, en plass man går hbis det er fullt på de andre.

2  Takk, Norwhat

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Var innom her i forbindelse med to bursdager som skulle feires. Kommer inn døren med en liten jente hvor en bleie måtte skiftes omgående. Vi har ikke stellerom/mulighet for det pleier ikke være små barn her. Rart at de hadde 10 barnestoler stående. Måtte bruke gulvet på HC toalettet. Når det kommer til selve maten, så finne det MYE bedre pizza andre plasser i Stavanger. Til og med Pizzabakeren er bedre. Sier litt.

Takk, Kenneth S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Stor gruppe som skulle spise pizza sammen en fredags kveld. Pizza utvalget er så som så., men jeg tror de ikke ønsker å tjene penger på kundene sine. Skal ikke være behov å måtte gå bort til baren for å bestille drikke. Ingen spurte om maten smakte eller om vi ønsket dessert eller kaffe. Virket som de ansatte gjemte seg bak baren. Når vi er to bord på hele restauranten så kan de ihvertfall være tilgjengelige å spør om vi trenger noe. En mugge vann fordelt på 8stk.. Når vi fikk ny drikke ble glassene ikke samlet inn så vi satt på bord fylt med brukte glass. Det finnes utrolig mange alternativer i Stavanger enn pizza28. Jeg anbefaler ikke denne restauranten.

1  Takk, 822stures
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Etter to bomturer til andre ledende pizza leverandører sine tidligere utsalgs steder. Fant Google denne utmerkede pizza puben. Det var lite folk, men litt ventetid på å få bestilt grunnet lav bemanning?
Pizzaen som vi spiste tilbake på båten i gjestehavnen var perfekt. Og tre dager senere var jeg tilbake med crew skiftet som kom på og prøvde ut en pizza til. Dette kan anbefales, men er ikke unikt, spesielt eller en must plass i byen. De har norsk pizza og du kan ta med pizza hjem. Og av og til er det enkle godt nokk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, HenningStrauss
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Da vi bare bestilte take away kan jeg hverken si positivt eller negativt om service og atmosfære på restauranten. Men pizzaen vi bestilte, nr 13, var en av de beste pizzaene jeg har prøvd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SultneKim

Reisende som så på No. 28 Pizza Pub, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i No. 28 Pizza Pub? Del dine erfaringer!