“Nydelig mat ”

Zouq Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 21 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk, Pakistansk, Grill
Beskrivelse: Lidenskapelig. Autentisk. Pakistansk. Zouq har begeistret kresne ganer siden åpningen i Stavanger i 2014. Vi tilbyr ekte pakistansk kvalitetsmat som skal både se, lukte og smake fantastisk! Som den eneste pakistanske restaurantkjeden i Norge har vi foreløpig 2 restauranter, en i Stavanger og en i Sandvika. Zouq betyr lidenskap, og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store tandoorovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske alternativ. Alle retter kan fås som take away. Zouq tilbyr også hjemlevering og overtidsmat, samt catering til alle anle
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi var innom da vi hadde hørt at det skulle være god mat her. Det var helt sant, nydelig og rikelig med mat. Rent og hyggelig bemanning, dette er ikke en restaurant, mer en take away med noen sitteplasser. Her kan du hente mat eller de bringer maten til deg. Bør prøves, vi vil tilbake.

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, Bente1969
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2019

Tusen takk Bente:) Dere er velkommen igjen

Anmeldt 20. desember 2018

Dette må være den beste restaurant og take away i sitt slag. Fantastisk mat og meget variert meny.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 833alfredd
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Tusen tusen takk!

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

6 gutter på besøk. De fleste hadde ikke vært her før. Sjefen foreslo litt av det beste huset har å tilby. Det ble 6 retter og to typer nan. Et fest måltid. Prøv kylling og spinat. De fleste av oss er ikke så glad i spinat men denne var unik. Tenk bare hvordan resten var. 7 retter til 250 inkl Cola, får du ikke noen plass. Om dere er flere så prøv litt forskjellige rett. Garantert mett blir du og.

Takk, Bjørn-Arild S
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Tusen takk boys, dere er velkommen tilbake når som helst:)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Mer er det egentlig ikke å si. At denne restauranten ikke har flere en-stjernes anmeldelser, er mildt sagt meget merkelig. Ikke kast bort pengene dine her!

2  Takk, Susanne V
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet av en venninne fra Stavanger så jeg tok takeaway. Det ble butter chicken og det var veldig godt. Mye mat, og nydelig naan-brød.

Takk, 67camillaj
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk Camilla:)

Reisende som så på Zouq Restaurant and Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zouq Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!