“Enkelt, raskt og godt”

Zouq Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 22 av 257 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk, Pakistansk, Grill
Beskrivelse: Lidenskapelig. Autentisk. Pakistansk. Zouq har begeistret kresne ganer siden åpningen i Stavanger i 2014. Vi tilbyr ekte pakistansk kvalitetsmat som skal både se, lukte og smake fantastisk! Som den eneste pakistanske restaurantkjeden i Norge har vi foreløpig 2 restauranter, en i Stavanger og en i Sandvika. Zouq betyr lidenskap, og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store tandoorovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske alternativ. Alle retter kan fås som take away. Zouq tilbyr også hjemlevering og overtidsmat, samt catering til alle anle
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Pakistansk fast food som er vel verd pengene. God og rask mat i et enkelt lokale. Sikkert best på take away, men helt greit å sitte der og. Kan minne om en standard kebab-sjappe ved første blikk, men maten er langt bedre!! Perfekt for forretningsreisende som vil ha god mat og er lei hotell-restauranter!

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 334runars
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, flinke å anbefale gode retter. Veldig hyggelige folk! Går helt fint å sitte der å spise også. Kommer garantert tilbake!

Takk, annkg
rizzi420, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Bestillte mix grill online for takeaway.
Maten var klar til avtalt tidspunkt og jeg ble tatt godt imot av de som jobbet der.
Posjonen var STOR og nok til 2 persjoner om man hadde lagt til et ekstra nanbrød.
Kjempe godt og oste av kvalitet!

Takk, wahlum
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2019

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi var innom da vi hadde hørt at det skulle være god mat her. Det var helt sant, nydelig og rikelig med mat. Rent og hyggelig bemanning, dette er ikke en restaurant, mer en take away med noen sitteplasser. Her kan du hente mat eller de bringer maten til deg. Bør prøves, vi vil tilbake.

Takk, Bente1969

Tusen takk Bente:) Dere er velkommen igjen

Anmeldt 20. desember 2018

Dette må være den beste restaurant og take away i sitt slag. Fantastisk mat og meget variert meny.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 833alfredd
rizzi420, Owner på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Tusen tusen takk!

Reisende som så på Zouq Restaurant and Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zouq Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!