“God mat, ok priset. Spiste”

Zouq Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 18 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk, Pakistansk, Grill
Beskrivelse: Lidenskapelig. Autentisk. Pakistansk. Zouq har begeistret kresne ganer siden åpningen i Stavanger i 2014. Vi tilbyr ekte pakistansk kvalitetsmat som skal både se, lukte og smake fantastisk! Som den eneste pakistanske restaurantkjeden i Norge har vi foreløpig 2 restauranter, en i Stavanger og en i Sandvika. Zouq betyr lidenskap, og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store tandoorovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske alternativ. Alle retter kan fås som take away. Zouq tilbyr også hjemlevering og overtidsmat, samt catering til alle anle
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat, ok priset. Spiste mix-grill, bra kombinasjon. Et godt alkoholfritt alternativ. Rent og ryddig lokale med god innsikt til kjøkkenet.

Takk, awsgate
rizzi420, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Tusen takk:)

Anmeldt 19. april 2020 via mobile enheter

God smak, ok konsistens men, alt for mye salt dessverre - maten blir ødelagt når salt og buljong blir brukt i større mengder - bedre å salte selv etterpå...

Dato for besøk: april 2020
Takk, RJacobsen
Anmeldt 10. april 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat. Fantastisk deilig mat med masse god smaker. Enkelt å bestille på nett og maten var klar til avtalt tid. Tusen takk for en god middag og vi kommer snart igjen. Tipp topp tommel opp

Dato for besøk: april 2020
Takk, kennethn475
rizzi420, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2020

Tusen takk Kenneth:)

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

God mat, rimelige priser og rask servering. Litt lite og trangt lokale på en travel ettermiddag eneste som trekker ned. Men maten var god i store porsjoner.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, alfmagne

Tusen takk:) vi flytter snart i større lokaler

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Var sammen med en kollega hadde en tidlig middag. Jeg hadde kylling i en kremet mangosaus m/ris, og retten kom sammen med en flott bukett grønnsaker. Meget smakfullt og mild smak av denne rett. Vi droppet nan brød, men det har jeg hørt skal være byens beste. Så... jeg kommer tilbake og da skal jeg også bestille nan brød.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, see120458

Reisende som så på Zouq Restaurant and Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zouq Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!