“Take away er best”

Zouq Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 19 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk, Pakistansk, Grill
Beskrivelse: Lidenskapelig. Autentisk. Pakistansk. Zouq har begeistret kresne ganer siden åpningen i Stavanger i 2014. Vi tilbyr ekte pakistansk kvalitetsmat som skal både se, lukte og smake fantastisk! Som den eneste pakistanske restaurantkjeden i Norge har vi foreløpig 2 restauranter, en i Stavanger og en i Sandvika. Zouq betyr lidenskap, og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store tandoorovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske alternativ. Alle retter kan fås som take away. Zouq tilbyr også hjemlevering og overtidsmat, samt catering til alle anle
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har bestilt take away fra Zouq flere ganger, og maten er alltid bra. Denne gang besøkte hele familien restauranten. Det var ikke like bra. I andre etasje var det trangt og mye støy. Servitørene var et sjelden syn under måltidet. Dermed kjøpte vi ikke mer drikke etter nanbrød. Take away er best for Zouq fremdeles.

Takk, Jarle T
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Tusen takk for omtalen, vi skal ta dette til oss

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

veldig god mat, god service. jeg spiste den retten som var det nærmeste de hadde en nasjonal rett, veldig sterkt og deilig. eneste som var negativt var at de ikke serverer alkohol.

Takk, gruddere
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen takk:)

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i rause porsjoner! Det var en travel kveld, så det tok tid å få regninga. Ellers var servicen tipp topp. Anbefales!!

1  Takk, finduila
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk:)

Anmeldt 5. juli 2021

Å komme til Zouq er alltid en glede - både for takeaway og for å spise i nye, flotte lokaler. Ekstra skryt til Isra som hadde full kontroll på restauranten, med et eneste stort smil. Super mat, supre folk, hyggelig lokale. Anbefales!!

3  Takk, Floetre
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for flotte ord. Isra ble så glad av dette :)

Anmeldt 9. juni 2021

Topp score på alt
Har vært fast kunde hos Zouq i Stavanger et par-tre års tid nå. Veldig hyggelige betjening, utrolig kult innredet restaurant og en mat som jeg i mitt norske sinn anser som autentisk nydelig pakistansk.

Som forrett anbefales Samosa.
Hovedrettene Handi, Karahi, Balti og Curry er så ubeskrivelig gode at jeg har ikke smakt på resten av menyen enda :)
Hvis du klarer sterkt, anbefales alle retter sterke. Det er ikke såå sterkt, men jeg har på følelsen av at mange av rettene skal være sterke.
I følge min datter har de byens beste ris også.
Masse naan brød og chutney'er å velge mellom.

Å, jeg holdt på å glemme, Mango lassi(drikke) komplementerer maten deres på en glimrende måte. I alle fall hvis du går for den sterke varianten.

Overskriften baserer seg på at jeg har vanskelig for å forestille meg bedre mat. Den er helt på høyden med mine aller beste erfaringer, lammeleggen i Tyrkia, biffen og brasiliansk aften i Singapore og all street food'en Thailand.
Det franske og kinesiske kjøkkenet er ikke for meg..

3  Takk, FrankSolem
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Tusen tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse:)

Reisende som så på Zouq Restaurant and Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zouq Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!