“Besøk på Zouq, greit men heller ikke mer”

Zouq Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 18 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Indisk, Pakistansk, Grill
Beskrivelse: Lidenskapelig. Autentisk. Pakistansk. Zouq har begeistret kresne ganer siden åpningen i Stavanger i 2014. Vi tilbyr ekte pakistansk kvalitetsmat som skal både se, lukte og smake fantastisk! Som den eneste pakistanske restaurantkjeden i Norge har vi foreløpig 2 restauranter, en i Stavanger og en i Sandvika. Zouq betyr lidenskap, og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store tandoorovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske alternativ. Alle retter kan fås som take away. Zouq tilbyr også hjemlevering og overtidsmat, samt catering til alle anle
Anmeldt 22. september 2021

Vi skulle feire en 75 års dag, og valgte Zouq siden de har gode omtaler. Slik opplevde vii ikke besøket i dag kl 1630. Vi fikk bestilt og fikk maten etter 15 minutter. Den var bra. Men kelnerne er ikke opptatt av gjestene, og det var vanskelig å få kontakt med dem når var maten var levert, Vi var der 1,5 time men og det var helt greit. Kommer ikke til å gå der på en stund. Oppskrytt restaurant. de er mer opptatt av å tjene penger enn kundenes behov. Bruk takeaway, men styr unna restauranten-

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, geirl879
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Takk for svar, det er synd at du føler slik. Gjerne gi oss en mulighet til og forbedre inntrykket neste gang.

Anmeldt 5. august 2021

Var veldig god mat som smeltet på tungen. Maten var også veldig varm og holdt seg varm lenge. Noe dyrt men verdt hver krone.

Takk, Traveler20909090
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig bra service! Kjekt å se inn på kjøkkenet, imponerende tempo der. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 483betsyn
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Opplevde god atmosfære med en gang jeg kom inn døren. Det er mulig å se hvordan maten tilberedes via glassvegg. Imponerende å se hvordan både nanbrød og shish kebab blir til.
Vi er ikke noe særlig kjent med pakistansk mat, men fikk god hjelp av hyggelig betjening som tok seg god tid til å forklare rettene. Det tok en stund før vi fikk maten våres, med med tanke på fullstappet restaurant var ikke det rart. Maten var helt fantastisk. Ta turen om du så bare skal ha naanbrød. Disse smakte helt himmelsk! Alt var perfekt tilberedt. Det er lenge siden jeg har smakt så god grillmat. Tilbehøret gjorde måltidet til en fulltreffer.

Takk, Journey67149635431
Rizwan R, Eier på Zouq Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har bestilt take away fra Zouq flere ganger, og maten er alltid bra. Denne gang besøkte hele familien restauranten. Det var ikke like bra. I andre etasje var det trangt og mye støy. Servitørene var et sjelden syn under måltidet. Dermed kjøpte vi ikke mer drikke etter nanbrød. Take away er best for Zouq fremdeles.

Takk, Jarle T

Tusen takk for omtalen, vi skal ta dette til oss

Reisende som så på Zouq Restaurant and Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zouq Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!