“JA!!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. oktober 2020

Autentisk og god mat. Liten meny som gjør at man må utfordre smaksløkene. Dette var absolutt en vinner. Litt stiv pris, men verdt det når man får ekte italiensk mat.
Servicen var relativt ok, med litt dårlige kommentarer fra servitøren. Forbedringspotensiale!

Dato for besøk: august 2020
Takk, FoodiefraStavanger

Anmeldt 30. september 2020

Nydelig mat og nydelig vin ! Alltid en vellykket aften når vi har vært hos dere ! Kommer tilbake uten tvil.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AudhildBrun
Anmeldt 25. september 2020

Utrolig fin matopplevelse. Fantastiske råvarer, anvendt på best mulig vis. Kjempe god vin, og kjempe god service. Anbefales!

Takk, markuso629
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Dyrt og veldig dårlig

Min kone tok meg med på bursdagsmiddag i anledning min 45 årsdag - sjelden har vi opplevd mindre for pengene. Rotete service, ingen menyer å velge fra - endte opp med å betale 500 pr pers for litt ost og noen ravioli-biter som badet i smør pluss to øl og en eplemost. Vi var negativt overrasket både over pris og mat. Her kommer vi aldri igjen. Hyggelig betjening og intimt lokale - det skal de ha.

Takk, paalgsatre
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Super mat og spennende retter og velge mellom. Koselig lokale og svært imøtekommende betjening. Fin kveld for ok pris

Takk, 213monican

Reisende som så på Casa Gio, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Casa Gio? Del dine erfaringer!