“God mat, sen service og lite mat.”
Anmeldelse av Casa Gio

Casa Gio
Vurdert som nr. 80 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde gledet oss, og blitt anbefalt stedet, og var derfor sultne når vi kom. Vi valgte å dele en forrett bestående av spekemat og ost for å spare apetitten til hovedretten. Hovedrettene var linguine med blåskjell og ravioli med ricotta og trøffel. Begge var små porsjoner, og ravioliporsjinen var som en forrett. Da vi fortsatt var sultne og kommenterte mengdene fikk vi litt mer ravioli sammen med en komme tar om at det var tidkrevende å lage. Jeg lager min egen og vet det er ikke så tidkrevende og man lager det tidlig på dagen, ikke når gjestene har bestilt. Selv om der var litt trøffel i, kommer en ikke bort fra at pasta er rimelig mat å lage, og det hadde kostet dem marginalt mer å servert porsjoner som gjorde gjestene mette og glade som i Italia. Maten smakte deilig, vi ville bare hatt mer.
Vi hadde sett de andre gjestene spise tiramisu, og en av oss valgte den, samt en annen dessert. De var utsøkt.
Vinen vi fikk anbefalt var litt for varm, men alikevel god til maten.
Men vi var fortsatt sultne da vi kom hjem og måtte ha en kvelds snack før vi la oss.

Takk, 640sivr

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære, hyggelig personale og fortreffelig mat. Vi var fem og hadde alle rettene utenom dessert. Forrett var fylt paprika og tallerken med ost og spekepølser. Begge godt likt av alle rundt bordet. Pasta rettene var utmerkede. Nydelig pasa og spesielt gode sauser.

Takk, Olavlog43
Anmeldt 7. mars 2021

Vi hadde reservert bord tidligere på dagen, men ble plassert i en kald hagestue uten at vi hadde blitt informert om dette på forhånd. Vi måtte ha på oss ytterjakke, lue og skjerf hele middagen. Aircondition-anlegg durte høyt bak oss og ingen musikk. Ingen fysisk meny å se på, ingen opplysning om hvilke priser som gjaldt for både mat og drikke. Ingen meny lå tilgjengelig på internett den dagen heller. Maten smakte helt ok, fikk lite mat til tross for en stiv pris. Kommer ikke til å besøke denne restauranten igjen.

Dato for besøk: mars 2021
6  Takk, Madeleine338
Anmeldt 26. februar 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, men skuffende å bli avspist med lunkent dødt vann som eneste alkoholfrie tilbud. Og det kun med dårlige bortforklaringen uten snev av beklagelse. Det ble nevnt at de pleide å ha en eplemost. Med det rikholdige tilbudet som er tilgjengelig av moster, fermenterte drikker, alkoholfri øl, friske safter...er restaurantens tilbud tilbake til 80 tallet hvor en i høyden fikk servert en Solo som alternativ. Ikke engang en isbit, og ei sitronskive kunne oppdrives.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, jansP7764DL
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Ble gående å vente ut til tross for at vi var på tiden. Elendig service og servitøren ble sur da ingen av de to forrettene fristet. Hit går vi ikke igjen.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, ninat600

Reisende som så på Casa Gio, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Casa Gio? Del dine erfaringer!