Destinia.com
StayForLong
eDreams
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Likte hotellets belligenhet da det er sentralt i stavanger by. Kunne vært bedre renhold. Frokosten var fyldig og ryddig samt veldig imøtekommende servitører. Anbefaler dette hotellet. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, torillmadsen
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell midt i sentrum. Litt stusselig resepsjonsområde som gjorde at førsteinntrykket ble litt dårlig. Selve rommet vi fikk var nyoppusset og fint. Frokosten var heller elendig. Nesten ikke noe pålegg, ikke friskt vann og den oppskjærte frukten så ut som den hadde ligget der fra dagen før.

2  Takk, heidi598
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Frokosten var kjempegod, og dem som jobbet på kaffebaren var bare helt fantastiske.
Dem på resepsjonen trenger virkelig en opplæring eller må byttes ut. Hotellet må også delvis renoveres, gangen lukter vondt og toalettene lukter fælt. Loungen er ren søppel, og anbefaler INGEN til å bruke dette hotellet.

2  Takk, Hansinge82
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Hvis hotellfrokost er viktig for opplevelsen er IKKE dette hotellet for deg. Den stusselige frokosten jeg har opplevd i Norge. Kun en liten servering inne i en kaffebar med elendig utvalgt. Endte med å kjøpe mat fra kaffebaren. Grei standard på rommet. Sentral beliggenhet rett ved Arkaden, et lite kjøpesenter.

1  Takk, Marte L
Anmeldt 1. august 2018

Mamma og venninnene hennes hadde en fin tid på hotellet. De koste seg veldig mye. Kjempe gode senger og god frokost.

Men, det å bli svindla for over 10 000kr til sammen er uakseptabelt. Tanta mi ble svindla for nesten 8000kr og moren min for 2600kr. Mamma la inn kredittkortet sitt i tilfelle de skulle ha noe fra minibaren. De hadde ingenting fra minibaren, så det skulle ikke bli trukket penger fra kredittkortet hennes da, men ble uansett tatt ifra 2600kr.

Tanta mi betalte 8000kr for 3 hotellrom og det er greit, men så blir hun trekt for 8000kr igjen når de er hjemme fra hotelloppholdet. Det er uakseptabelt. Både tanta mi og moren min har ringt og ringt, men sjefsresepsjonisten nekter å ringe tilbake og ordne opp i dette.
DÅRLIG!!!! Rett og slett svindel på høyt nivå.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner