“Kjempegod mat!!”

Vurdert som nr. 75 av 239 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Bestiller ofte takeaway fra India Tandoori og det er alltid kjempegodt! Servicen er alltid super, og det går fort fra vi ringer til vi kan hente maten :-) synes det er koselig å spise her og - men servicen er faktisk bedre over telefon etter min erfaring. Anbefaler virkelig aloo gobhi og paneer masala!

Takk, reiselise95

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Vi var og spiste med forretnings folk under ONS. For det første var service dårlig, kelner var sur, og hadde dårlig tid så det ut som. Kikket på klokken sin hele veien. Ikke oppmerksom på andre bord i lokalet heller.

Da vi fikk middagen var alt så og si feil, noen fikk maten 15 minutter før de andre, og da vi spurte om hvorfor vi ikke fikk maten samtidig. Svarte servitøren bare vi har det travelt.

Dette er ikke hva man forventer av en restaurant .

Dato for besøk: august 2018
Takk, Erik G
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Her har de nydelig mat, men at det tar 20 min før man får bestille ødelegger opplevelsen. De brukte nesten like lang tid for å gi oss regningen, så her må man ha god tid og tålmodighet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ingvild S
Anmeldt 22. juli 2018

Vært her flere ganger med jentegjengen. Maten smaker godt, ok pris. Servicen kunne vært bedre. Var nylig her for 1 uke siden, og det var kun oss her. Servitøren husket ikke hvem som bestilte hva (vi var 4 stk). Var ikke en service som utmerket seg. God parkeringsplass rett utenfor. Fin lokasjon. Fine lokaler.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Vany90
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med både mat og service. Vi bestilte nr 46 og nr 36. Valgte medium sterk. Maten hadde god smak og var passe sterk (vi liker sterk mat). Var mye mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, berlaen

Reisende som så på India Tandoori, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i India Tandoori? Del dine erfaringer!