“Skuffende av Sabi Sushi Madla”
Anmeldelse av Sabi Sushi Madla

Sabi Sushi Madla
Vurdert som nr. 177 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Asiatisk, Japansk
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bestilte Stor Kombo 20 biter, noterer meg at bitene både nigiri og maki blir stadig smalere og mindre, og prisen har økt. Dessverre skuffende! Bestiller en annen plass neste gang.

Takk, pegasus2011

Anmeldt 16. oktober 2020

Pleier å være fornøyd med Sabi i Stavanger, men avdelingen på madla var veldig skuffende. Stiv pris og dårlig utførelse. Anbefales ikke.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, ThomasJ1545
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Altfor stiv pris for det man får. Stedet er ikke noe resturant, så da er det take-away som er tingen. Helt ok mat - helt elendig kundeservice. Er det trynefaktor eller den som tipser best som prioriteres? Fikk maten levert 20 min. etter det som var oppgitt på bestilling. Sur dame i disken som ikke svarer på enkle spørsmål eller sier beklager for det inntrufne. Styr unna.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Opethist
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Sabi Sushi Madla er helt klart den dårligste av Sabi sine restauranter jeg har besøkt.
Helt ok enkle lokaler, men maten når ikke opp.
Her må det virkelig gjøres noe.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fullpot og ordentlig wasabii^^. Nydelig mat. Spicy pink lady og nigihiri menye var helt prima samt kamsjell makien.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Katrine D

Reisende som så på Sabi Sushi Madla, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi Madla? Del dine erfaringer!